Interactive Brokers (per TradeStation global)
-
- Pradedantis Mustachian
- Pranešimai:58
- Užsiregistravo:Pir Vas 15, 2021 2:08 pm
- Išsiųsta patiktukų: 17
- Gavo patiktukų: 4
Bent jau aš ir dar žinau kelis kitus žmones, kurie delinkino nuo captrader'io - tai jokio prasymo confirminti negavom. Tavo vietoje, paziureciau ar tikrai negavai is ju laisko del kokios nors klaidos uzpildytoje formoje. Arba palaukciau kitos savaites pradzios ir dar karta nusiusciau delink prasyma.
-
- Mustachian
- Pranešimai:176
- Užsiregistravo:Šeš Bir 01, 2019 8:50 am
- Išsiųsta patiktukų: 1
- Gavo patiktukų: 14
Man praejo beveik dvi savaites ir kol kas niekas neatrase i laiska, nors irgi issiunciau i accountmanagement@interactivebrokers.com. Gal del to, kad pamirsau ID pridet?
EDIT: Nvm, atrodo suveike ir be ID, nes atsirado prisijungus logo IB dabar
EDIT: Nvm, atrodo suveike ir be ID, nes atsirado prisijungus logo IB dabar
-
- Pradedantis Mustachian
- Pranešimai:34
- Užsiregistravo:Ant Kov 30, 2021 6:22 am
- Išsiųsta patiktukų: 7
- Gavo patiktukų: 17
Na istorija gan įdomi, vakar išsiunčiau pakartotiną laišką ne tik accountmanagement@interactivebrokers.com, bet ir newaccounts@interactivebrokers.com, taip pat pridėjau ir CapTrader'io el. paštą - info@captrader.com, nors kaip suprantu jų net neprivaloma apie tai informuoti.
Šiandien gavau laišką iš IB:
Šiandien gavau laišką iš IB:
Kaip suprantu, laišką pasirašo IB, nes jį gavau iš accountmanagement@interactivebrokers.com, tačiau ta dalis:Hello,
We are waiting for permission from your I-Broker for this request. Please contact them and have them contact IB.
Regards,
Account Management
CapTrader Team
----- Original Message -----
>
rodos kaip koks likęs susirašinėjimas su CapTrader'iu, kurio man neturėjo pridėti ar rodyti. Taip pat skamba gan keistai, jog turiu susisiekti su CapTrader'iu, jog jie susisiektų su IB, kažkoks sugedęs telefonas, juolab, jog jie mato, kad CapTrader'is yra informuotas, nes laiškas dėl de-link'inimo yra išsiųstas ir CapTrader'io el. pašto adresu.CapTrader Team
----- Original Message -----
>
Sveiki,
Gal kažkas bandė neseniai registruotis prie šio brokerio? nes man neduoda užsiregistruoti:
https://ibb.co/1G4XnTf
"Thank You
for your interest in TradeStation Global.
Unfortunately we are temporarily unable to offer this product in your country at present. We are working towards resuming account opening as soon as possible and will contact you when we have an update."
ar registruojantis prie brokerio nurodo šalį Lietuvą?
Gal kažkas bandė neseniai registruotis prie šio brokerio? nes man neduoda užsiregistruoti:
https://ibb.co/1G4XnTf
"Thank You
for your interest in TradeStation Global.
Unfortunately we are temporarily unable to offer this product in your country at present. We are working towards resuming account opening as soon as possible and will contact you when we have an update."
ar registruojantis prie brokerio nurodo šalį Lietuvą?
-
- Pradedantis Mustachian
- Pranešimai:34
- Užsiregistravo:Ant Kov 30, 2021 6:22 am
- Išsiųsta patiktukų: 7
- Gavo patiktukų: 17
Papildau savo istoriją. Pirmas laiškas iš CapTrader’io:
Antras laiškas:Dear Mr.,
thank you for your request.
Due to agreements between Interactive Brokers and its Introducing Broker CapTrader a switch from CapTrader to Interactive Brokers is only possible after account closure at CapTrader and a waiting period of 6 months until new opening.
Interactive Brokers outsources the customer business to so-called Introducing Brokers, as the core competence of Interactive Brokers is the trade execution and provision of the IT infrastructure and less the customer service.
Feel free to contact us if you have any further questions.
Tikrai gan įdomi kontorėlė :)Dear Mr.,
Please excuse my previous mail.
My colleague has already approved your account transfer.
Your account should be transferred soon.
-
- Pradedantis Mustachian
- Pranešimai:34
- Užsiregistravo:Ant Kov 30, 2021 6:22 am
- Išsiųsta patiktukų: 7
- Gavo patiktukų: 17
Registruokis tiesiogiai į InteractiveBrokers, kadangi jie panaikino neaktyvumo mokestį, todėl tikslo naudotis taip vaidnamais introducing brokeriais, tokiais kaip TSG, paprasčiausiai nėra, o TSG kiek pamenu po Brexit’o nepriima naujų klientų iš ES.ERNESTAS rašė: ↑Ant Rgp 10, 2021 6:02 pmSveiki,
Gal kažkas bandė neseniai registruotis prie šio brokerio? nes man neduoda užsiregistruoti:
https://ibb.co/1G4XnTf
"Thank You
for your interest in TradeStation Global.
Unfortunately we are temporarily unable to offer this product in your country at present. We are working towards resuming account opening as soon as possible and will contact you when we have an update."
ar registruojantis prie brokerio nurodo šalį Lietuvą?
Sveiki, dėkui už atsakyma @liukys, geros naujienos pradedantiesiqms :)
-
- Pradedantis Mustachian
- Pranešimai:101
- Užsiregistravo:Sek Gru 22, 2019 1:29 pm
- Išsiųsta patiktukų: 14
- Gavo patiktukų: 5
Dar kažkas bandėt re-open account? Nesuprantu, pasijungiau viskas normaliai, o kai spaudžiu re-open, gaunu error'ą - We could not connect to the trading/market data system. Reason: Invalid_username_or_password Error code =1.
Gal kas žinot apie kokį invalid password jie kalbą? Nes prie accounto prisijungiu be problemų.
Gal kas žinot apie kokį invalid password jie kalbą? Nes prie accounto prisijungiu be problemų.
Labas, man taip pat neleido daryti re-open prieš keletą savaičių ("metė" errorą. tačiau kitokį). Susisiekus su supportu paaiškino, kad klaidą meta todėl, kad senasis accountas dar Airijoje, o dabar reiktų jau atsidaryti Vengrijoje, atitinkamai - kimba prašymaiKraske rašė: ↑Pen Rgp 13, 2021 10:25 amDar kažkas bandėt re-open account? Nesuprantu, pasijungiau viskas normaliai, o kai spaudžiu re-open, gaunu error'ą - We could not connect to the trading/market data system. Reason: Invalid_username_or_password Error code =1.
Gal kas žinot apie kokį invalid password jie kalbą? Nes prie accounto prisijungiu be problemų.
.
Negalėjo pažadėti, kad atidatys, tačiau pateikė prašymą už mane ir liepė laukti 2 sav, jei per jas neatidarys - registruoti naują accountą Vengrijoj (kitu meilu).
Bet atsidarė po 3-4dienų.