Interactive Brokers (per TradeStation global)

Viskas, kas susiję su brokeriais ir investavimo platformomis
Skelbti atsakymą
kajatonas
Pradedantis Mustachian
Pranešimai:58
Užsiregistravo:Pir Vas 15, 2021 2:08 pm
Išsiųsta patiktukų: 17
Gavo patiktukų: 4
Re: Interactive Brokers (per TradeStation global)

Standartinė kajatonas » Tre Rgp 04, 2021 12:39 pm

Bent jau aš ir dar žinau kelis kitus žmones, kurie delinkino nuo captrader'io - tai jokio prasymo confirminti negavom. Tavo vietoje, paziureciau ar tikrai negavai is ju laisko del kokios nors klaidos uzpildytoje formoje. Arba palaukciau kitos savaites pradzios ir dar karta nusiusciau delink prasyma.

SpiriT
Mustachian
Pranešimai:176
Užsiregistravo:Šeš Bir 01, 2019 8:50 am
Išsiųsta patiktukų: 1
Gavo patiktukų: 14

Standartinė SpiriT » Tre Rgp 04, 2021 12:56 pm

Man praejo beveik dvi savaites ir kol kas niekas neatrase i laiska, nors irgi issiunciau i accountmanagement@interactivebrokers.com. Gal del to, kad pamirsau ID pridet?

EDIT: Nvm, atrodo suveike ir be ID, nes atsirado prisijungus logo IB dabar

liukys
Pradedantis Mustachian
Pranešimai:34
Užsiregistravo:Ant Kov 30, 2021 6:22 am
Išsiųsta patiktukų: 7
Gavo patiktukų: 17

Standartinė liukys » Pir Rgp 09, 2021 5:00 pm

Na istorija gan įdomi, vakar išsiunčiau pakartotiną laišką ne tik accountmanagement@interactivebrokers.com, bet ir newaccounts@interactivebrokers.com, taip pat pridėjau ir CapTrader'io el. paštą - info@captrader.com, nors kaip suprantu jų net neprivaloma apie tai informuoti.

Šiandien gavau laišką iš IB:
Hello,

We are waiting for permission from your I-Broker for this request. Please contact them and have them contact IB.

Regards,
Account Management


CapTrader Team
----- Original Message -----
>
Kaip suprantu, laišką pasirašo IB, nes jį gavau iš accountmanagement@interactivebrokers.com, tačiau ta dalis:
CapTrader Team
----- Original Message -----
>
rodos kaip koks likęs susirašinėjimas su CapTrader'iu, kurio man neturėjo pridėti ar rodyti. Taip pat skamba gan keistai, jog turiu susisiekti su CapTrader'iu, jog jie susisiektų su IB, kažkoks sugedęs telefonas, juolab, jog jie mato, kad CapTrader'is yra informuotas, nes laiškas dėl de-link'inimo yra išsiųstas ir CapTrader'io el. pašto adresu.

ERNESTAS
Naujokas
Pranešimai:4
Užsiregistravo:Pir Rgp 03, 2020 6:24 pm
Išsiųsta patiktukų: 1

Standartinė ERNESTAS » Ant Rgp 10, 2021 6:02 pm

Sveiki,

Gal kažkas bandė neseniai registruotis prie šio brokerio? nes man neduoda užsiregistruoti:

Paveikslėlis

https://ibb.co/1G4XnTf

"Thank You
for your interest in TradeStation Global.

Unfortunately we are temporarily unable to offer this product in your country at present. We are working towards resuming account opening as soon as possible and will contact you when we have an update."

ar registruojantis prie brokerio nurodo šalį Lietuvą?

liukys
Pradedantis Mustachian
Pranešimai:34
Užsiregistravo:Ant Kov 30, 2021 6:22 am
Išsiųsta patiktukų: 7
Gavo patiktukų: 17

Standartinė liukys » Ant Rgp 10, 2021 7:41 pm

Papildau savo istoriją. Pirmas laiškas iš CapTrader’io:
Dear Mr.,

thank you for your request.

Due to agreements between Interactive Brokers and its Introducing Broker CapTrader a switch from CapTrader to Interactive Brokers is only possible after account closure at CapTrader and a waiting period of 6 months until new opening.

Interactive Brokers outsources the customer business to so-called Introducing Brokers, as the core competence of Interactive Brokers is the trade execution and provision of the IT infrastructure and less the customer service.


Feel free to contact us if you have any further questions.
Antras laiškas:
Dear Mr.,

Please excuse my previous mail.

My colleague has already approved your account transfer.
Your account should be transferred soon.
Tikrai gan įdomi kontorėlė :)

liukys
Pradedantis Mustachian
Pranešimai:34
Užsiregistravo:Ant Kov 30, 2021 6:22 am
Išsiųsta patiktukų: 7
Gavo patiktukų: 17

Standartinė liukys » Ant Rgp 10, 2021 7:43 pm

ERNESTAS rašė:
Ant Rgp 10, 2021 6:02 pm
Sveiki,

Gal kažkas bandė neseniai registruotis prie šio brokerio? nes man neduoda užsiregistruoti:

Paveikslėlis

https://ibb.co/1G4XnTf

"Thank You
for your interest in TradeStation Global.

Unfortunately we are temporarily unable to offer this product in your country at present. We are working towards resuming account opening as soon as possible and will contact you when we have an update."

ar registruojantis prie brokerio nurodo šalį Lietuvą?
Registruokis tiesiogiai į InteractiveBrokers, kadangi jie panaikino neaktyvumo mokestį, todėl tikslo naudotis taip vaidnamais introducing brokeriais, tokiais kaip TSG, paprasčiausiai nėra, o TSG kiek pamenu po Brexit’o nepriima naujų klientų iš ES.

ERNESTAS
Naujokas
Pranešimai:4
Užsiregistravo:Pir Rgp 03, 2020 6:24 pm
Išsiųsta patiktukų: 1

Standartinė ERNESTAS » Ket Rgp 12, 2021 7:20 pm

Sveiki, dėkui už atsakyma @liukys, geros naujienos pradedantiesiqms :)

Kraske
Pradedantis Mustachian
Pranešimai:101
Užsiregistravo:Sek Gru 22, 2019 1:29 pm
Išsiųsta patiktukų: 14
Gavo patiktukų: 5

Standartinė Kraske » Pen Rgp 13, 2021 10:25 am

Dar kažkas bandėt re-open account? Nesuprantu, pasijungiau viskas normaliai, o kai spaudžiu re-open, gaunu error'ą - We could not connect to the trading/market data system. Reason: Invalid_username_or_password Error code =1.

Gal kas žinot apie kokį invalid password jie kalbą? Nes prie accounto prisijungiu be problemų.

liukys
Pradedantis Mustachian
Pranešimai:34
Užsiregistravo:Ant Kov 30, 2021 6:22 am
Išsiųsta patiktukų: 7
Gavo patiktukų: 17

Standartinė liukys » Sek Rgp 15, 2021 1:58 pm

Šiaip ne taip pavyko atsikratyti CapTrader, na ir žinoma "Refer a Friend" link'as atsirado iškarto, tad dėkoju už pagalbą ir patarimus.

org
Naujokas
Pranešimai:1
Užsiregistravo:Ant Gru 29, 2020 9:25 am

Standartinė org » Ant Rgp 17, 2021 8:01 am

Kraske rašė:
Pen Rgp 13, 2021 10:25 am
Dar kažkas bandėt re-open account? Nesuprantu, pasijungiau viskas normaliai, o kai spaudžiu re-open, gaunu error'ą - We could not connect to the trading/market data system. Reason: Invalid_username_or_password Error code =1.

Gal kas žinot apie kokį invalid password jie kalbą? Nes prie accounto prisijungiu be problemų.
Labas, man taip pat neleido daryti re-open prieš keletą savaičių ("metė" errorą. tačiau kitokį). Susisiekus su supportu paaiškino, kad klaidą meta todėl, kad senasis accountas dar Airijoje, o dabar reiktų jau atsidaryti Vengrijoje, atitinkamai - kimba prašymai
.
Negalėjo pažadėti, kad atidatys, tačiau pateikė prašymą už mane ir liepė laukti 2 sav, jei per jas neatidarys - registruoti naują accountą Vengrijoj (kitu meilu).
Bet atsidarė po 3-4dienų.

Skelbti atsakymą