Pirmus 3metus naujo automobilio nuvertejimas didziausias plius aptarnavimai tik pas dyleri, tad po lizingine 3-5metu pirkti geriausias variantas, nes daug nenuvaziavus,tvarkai kur nori, kad ir pas save garaze, nuvertejimas mazesnis nei naujosbeard on fire rašė: ↑Ant Kov 23, 2021 10:41 amAš suprantu, kad teoriškai paskaičiavus "labiau apsimoka" pirkti bent keletos metų senumo, o ne nauąj automobilį, BET iš asmeninės patirties nusipirkus keletos metų senumo automobilį ir pardavus jį po apytiksliai 10 metų, skirtumas pirkimo ir pardavimo kainos išdalinus per mėnesį išeina toks pat, kiek kainuoja naujo automobilio pirkimas iš salono mokant įmokas ir parduodant po to pačio laikotarpio (apie 10m).
Aš net nekalbu apie tai, kad aptarnavimas seno automobilio tikrai daugiau kainuoja nei naujo (sakykime, kad jie panašios klasės, naujas galbūt net šiek tiek aukštesnės). Malonumas vairuoti, salono detalės, įranga kaip parktronikai, kameros etc etc. SAUGUMO įranga ir t.t. čia gali vardinti be sustojimo.
Dalinuosi asmenine patirtimi.
Naujo vs naudoto automobilio pirkimas užsienyje
-
- Pradedantis Mustachian
- Pranešimai:33
- Užsiregistravo:Šeš Sau 02, 2021 3:23 pm
- Išsiųsta patiktukų: 1
- Gavo patiktukų: 7
-
- Naujokas
- Pranešimai:21
- Užsiregistravo:Sek Lie 07, 2019 5:24 pm
- Gavo patiktukų: 4
Aš tiek praktiškas, kad nedariau nei vieno aptarnavimo pas pardavėjus. Nauji genda retai, tad rizika minimali, o naujus esu pirkęs keturis, patirties yra. Kaina ir vertė nėra tas pats. Gal trijų metų automobilio kaina ir žema, bet aš neparduodu, jei vertė (maža rida) didelė. Ir atvirkščiai, tipinis 3 metų parduodamas jau turi 150000-200000km. Esu tokius pats pardavęs. Jei ketinama važinėti bent 10 metų tai naujas paprastesnis bus pigiau nei senas su daug privalumų, kurių palaikymas darbinėje būsenoje kainuos daug. Tiesa, tepalų keitimas pas atstovą paprastai į 100e telpa. O su longlife serviso aptarnavimais tai yra kas 30000km arba du metai, žiūrint kas nutiks pirmiau. Ne tiek ir daug.
-
- Pradedantis Mustachian
- Pranešimai:33
- Užsiregistravo:Šeš Sau 02, 2021 3:23 pm
- Išsiųsta patiktukų: 1
- Gavo patiktukų: 7
Kas 30kkm keisti tepalus nebent garantinei masinai arba jei zadi parduoti greit, nes jei sau masina planuoji laikyti 10metu, tai teks kapitalini daryti po tokiu bairiu, cia tas pats kaip volvo sako,kad automatinei pavaru dezej tepalai nekeiciami, nors AISIN deziu gamintojas sako,kad kas 60kkm keisti, po to visi ir verkia,kad volvo automatai nelaiko,
Bet cia diskusija be galo, kiekvienas gins savo pasirinkima
Bet cia diskusija be galo, kiekvienas gins savo pasirinkima
-
- Naujokas
- Pranešimai:21
- Užsiregistravo:Sek Lie 07, 2019 5:24 pm
- Gavo patiktukų: 4
Na per tiek metų ir tiek automobilių su krūva kilometrų dar neteko susidurti su variklio gedimais. Taip kad keičiu kas 30000 km ir vargo nematau. Manau daug svarbiau kaip Jūs važinėjate. Aš aplamai niekur neskubu, nespaudžiu, baudų už greitį neturiu, variklis man dirba labai nedideliais apsisukimais. Ir dėžėje DSG7 nesu keitęs tepalų, nors vienu metu buvo tokių fantastų, kurie primygtinai siūlė keisti, nors gamintojo rekomendacijose to nėra. O ir savartynų DSG dėžių kainos signalizuoja apie tai, kad jos negenda ir niekam jų nereikia - pigios jos, nes pasiūla perteklinė
-
- Pradedantis Mustachian
- Pranešimai:99
- Užsiregistravo:Ket Vas 20, 2020 6:11 pm
- Išsiųsta patiktukų: 11
- Gavo patiktukų: 7
Tai man ir nereikia, kad būtų sutikimas, aš gi bent kelis kartus parašiau, kad dalinuosi asmenine patirtimi. Čia labai paprasta, kai nori pritempti prie savo ideologinio požiūrio, tai gali bet ką padaryti :) Esu matęs ir 2 + 2 = 5 matematinį išaiškinimą. Taip, kad :)Mr. BM. rašė: ↑Ant Kov 23, 2021 4:06 pmNesutinku. Rašiau straipsnyje visus skaičius. Naudotas mums kainuoja pigiau, nes kol jis apynaujinis - gedimų nėra. Nebent jau perkate 10m ir senesnius. O keisti kaladėles ar tepalus yra pigiau naudotam automobiliui, nes nėra prievolės permokėti dyleriui.beard on fire rašė: ↑Ant Kov 23, 2021 10:41 amAš net nekalbu apie tai, kad aptarnavimas seno automobilio tikrai daugiau kainuoja nei naujo (sakykime, kad jie panašios klasės, naujas galbūt net šiek tiek aukštesnės). Malonumas vairuoti, salono detalės, įranga kaip parktronikai, kameros etc etc. SAUGUMO įranga ir t.t. čia gali vardinti be sustojimo.
Dalinuosi asmenine patirtimi.
Parktronikai, kameros tikrai ne naujiena :D tokie dalykai yra 10 metų senumo modeliuose, o salono kokybė nepriklauso nuo metų. Dažniau kaip tik nuo automobilio klasės.
- Mr. BM.
- Patyręs Mustachian
- Pranešimai:726
- Užsiregistravo:Ant Vas 26, 2019 12:13 pm
- Išsiųsta patiktukų: 29
- Gavo patiktukų: 83
Galbūt tik man vienam šis sakinys skamba ne kaip asmeninė patirtis, o gana konkretus teiginys :)beard on fire rašė: ↑Ant Kov 23, 2021 10:41 amAš net nekalbu apie tai, kad aptarnavimas seno automobilio tikrai daugiau kainuoja nei naujo (sakykime, kad jie panašios klasės, naujas galbūt net šiek tiek aukštesnės). Malonumas vairuoti, salono detalės, įranga kaip parktronikai, kameros etc etc. SAUGUMO įranga ir t.t. čia gali vardinti be sustojimo.
Naujausias straipsnis Balticmustache tinklaraštyje: BALTICMUSTACHE INVESTICIJŲ PORTFELIS. 2021 APŽVALGA.
- MeanDog
- Pradedantis Mustachian
- Pranešimai:60
- Užsiregistravo:Ket Sau 02, 2020 7:34 pm
- Išsiųsta patiktukų: 47
- Gavo patiktukų: 14
gali dar žiūrėti iš tokio kampo, kad perkant naują tau realiai reikės mažiau pinigų pradžioje t.y. pradinis bus 15% ir tada su veiklos nuoma mokėsi apie 250eur/mėn.
Taigi vietoj iškarto išleistų 15k turėsi ir naują mašiną (tikėtina mažiau kontaktų su meistrais) ir dar saugumą, nes mokėsi iš anksto tau žinomas mėnesines įmokas.
Taigi vietoj iškarto išleistų 15k turėsi ir naują mašiną (tikėtina mažiau kontaktų su meistrais) ir dar saugumą, nes mokėsi iš anksto tau žinomas mėnesines įmokas.
Sveiki forumiačiai, būtų idomu jusu nuomonė. Darbas siulo nupirkti automobilį, bet už tai prašo 100e/men(sumažinti atlyginimą), na tai labiau gautųsi kaip nuoma, nes termino gale ar tiesiog išėjimo iš darbo atvėju automobilis lieka įmonei. Taigi per 5 metus gaunasi 6000e, perkant devėta auto už tiek tikėtina, kad jis 5 metu neatlaikys (nesiseka su auto, vis dažnai tenka lankytis pas meistrus) arba reikalaus papildomų išlaidų. Perkant lizingu, reikes pradinio įnašo+draudimai+ visos kotos išlaidos, bet termino gale automobilis liktų man. Tačiau planuoju imti paskola būstui, tai dar lizingo nesinori (gal or neišeina) imti. Jūsų nuomone verta priimti darbo pasiūlymą? Dėkui už jūsų nuomonę.
- šešinuliai
- Pažengęs Mustachian
- Pranešimai:375
- Užsiregistravo:Šeš Lap 09, 2019 12:37 pm
- Išsiųsta patiktukų: 49
- Gavo patiktukų: 96
Geriausia automobilio markė - valdiškas :))Babatukas rašė: ↑Tre Bal 07, 2021 7:50 pmSveiki forumiačiai, būtų idomu jusu nuomonė. Darbas siulo nupirkti automobilį, bet už tai prašo 100e/men(sumažinti atlyginimą), na tai labiau gautųsi kaip nuoma, nes termino gale ar tiesiog išėjimo iš darbo atvėju automobilis lieka įmonei. Taigi per 5 metus gaunasi 6000e, perkant devėta auto už tiek tikėtina, kad jis 5 metu neatlaikys (nesiseka su auto, vis dažnai tenka lankytis pas meistrus) arba reikalaus papildomų išlaidų. Perkant lizingu, reikes pradinio įnašo+draudimai+ visos kotos išlaidos, bet termino gale automobilis liktų man. Tačiau planuoju imti paskola būstui, tai dar lizingo nesinori (gal or neišeina) imti. Jūsų nuomone verta priimti darbo pasiūlymą? Dėkui už jūsų nuomonę.
Aš turiu panašų deal'ą. Turimą automobilį vertinu kaip 300-400 Eur darbdavio sukuriamą naudą, nes susideda tiek auto lizingas, tiek servisas, tiek žieminės/vasarinės padangos ir visokie technikiniai. Tai už 100 Eur pasiimti 3-4x grąžą tikrai apsimoka, ypatingai jeigu automobilio vistiek reikia ir pats pirktum bet kokiu atveju.
Mano kelionė milijono link: šešinuliai.lt