"Ūsuotojų" auto
Brick siauras mąstymas.
Brick,Brick rašė: ↑Ket Kov 14, 2019 10:08 amOjojoj kaip su jumis sunku...
Išvardinsiu daiktus, pasakykite, kuriuos iš jų perkate naudotus
Telefonas
Televizorius
Mikrobangų krosnelė
Skalbimo mašina
Šaldytuvas
Spėju, kad naudotų jau nebeperkate? Jeigu perkate šiuos daiktus TIK naudotus, nes taip pigiau ir taip artėjate prie savo FN tai man jūsų gaila
"Tai aš irgi all the way for 3-4 metų apynaują auto" Facepalm
Pagrinde diskutuojame čia ne apie „naujas“ ar „senas“, o apie tai ar daiktas tenkina/netenkina dabartinį poreikį. Naujas automobilis laimės ir komforto dydį padidina tik pirmosiomis dienomis, vėliau įspūdis ir džiaugsmas labai greit pasislepia po kitais kasdieniais rūpesčiais. Kad ir koks tas automobilis, vistiek jį naudojam važiuoti iš taško A į tašką B, važiuojam per tas pačias duobes, važiuodami galvojam apie tas pačias problemas. Tad klausimas ir yra, kokių velnių permokėti 50-80%? Ar negeriau tiesiog pirkti pigesnį (kuris tenkina poreikį), tuos pinigus įdarbinti, pačiam dirbti mažiau ir leisti daugiau laiko su pvz. vaikais?
Gyvenimas tai ne apie telefonus, televizorius, krosneles ar skalbykles. Gyvenimas tai apie patirtis. Perkam daiktus ir dirbam, kad juos turėtume. Nors galėtume tiesiog leisti laiką prasmingiau be daiktų.
DOG LOVER, MOM, RUNNER
-
- Mustachian
- Pranešimai:170
- Užsiregistravo:Tre Vas 27, 2019 6:24 am
- Išsiųsta patiktukų: 26
- Gavo patiktukų: 14
Cia juk yra finansinis forumas, patarinejame ziurint butent is sios perspektyvos.
Jei esi didelis automobiliu myletojas, dalyvauji lantynese arba siaip esi stipriai uzkompleksuotas del kokiu nors kuno daliu dydzio, tuomet aisku kad prioritetai gali buti kitokie ir kaip tik reiktu pirkti didziausia, brangiausia SUV'a, kuris iskart visiems parodys koks galingas esi siame pasaulyje. Kiekvienam savo. Yra taip pat ir aibe kitu variantu per viduri. Cia jau kiekvienam paciam reikia atsakingai ivertinti savo prioritetus.
Jei esi didelis automobiliu myletojas, dalyvauji lantynese arba siaip esi stipriai uzkompleksuotas del kokiu nors kuno daliu dydzio, tuomet aisku kad prioritetai gali buti kitokie ir kaip tik reiktu pirkti didziausia, brangiausia SUV'a, kuris iskart visiems parodys koks galingas esi siame pasaulyje. Kiekvienam savo. Yra taip pat ir aibe kitu variantu per viduri. Cia jau kiekvienam paciam reikia atsakingai ivertinti savo prioritetus.
-
- Mustachian
- Pranešimai:223
- Užsiregistravo:Tre Kov 06, 2019 12:37 pm
- Išsiųsta patiktukų: 2
- Gavo patiktukų: 11
Truputį ipilsiu benzino į liepsną:
Naujų auto pliusai:
Saugumas - naujoje mašinoj naujesnės technologijos, aiški istorija. Nors pagrindinis saugumo garantas visgi yra tarpinė tarp vairo ir sėdynės.
Ekologija - čia visiškas imho, bet FI be ekologijos tai bent jau man neverta dėmesio. Tai jei šnekam apie tradicinį kurą, tai naujoje vsitiek eko standartai aukštesni ir L/km paprastai geresni.
Patikimumas - mašinos nepatikimumas tiesiogiai proporcingas nuvažiuotiems km.
Važiuotos auto pliusai:
kaina
kaina
kaina :).
Naujų auto pliusai:
Saugumas - naujoje mašinoj naujesnės technologijos, aiški istorija. Nors pagrindinis saugumo garantas visgi yra tarpinė tarp vairo ir sėdynės.
Ekologija - čia visiškas imho, bet FI be ekologijos tai bent jau man neverta dėmesio. Tai jei šnekam apie tradicinį kurą, tai naujoje vsitiek eko standartai aukštesni ir L/km paprastai geresni.
Patikimumas - mašinos nepatikimumas tiesiogiai proporcingas nuvažiuotiems km.
Važiuotos auto pliusai:
kaina
kaina
kaina :).
Saugumas naujoj, teoriškai taip, praktiškai dar klausimas. Nesena istorija, kaip naujos Toyotos savininkas avarijos atveju neteko dukters, nes nesuveikė saugos oro pagalvės. Nauja Toyota Yaris vs. penkių metų senumo Toyota RAV4. Saugesnė pastaroji. O ir šiaip ne viskas nuo tarpinės tarp vairo ir sėdynės priklauso, nes degant žaliai gali nepastebėt jog kažkas važiuos per raudoną arba koks išgėręs sugalvos netinkamu metu lenkti ir tiesioginis smūgis bus gan skaudus :)
Ekologija teoriškai gerai, bet praktiškai "dyzelgeito" skandalas parodė, kad ne tiek ir daug ten tos ekologijos yra :)
Patikimumas naujos, teoriškai taip, praktiškai pasiklauskit pažįstamų dirbančių ar žinanančių kas dirba dealerių servisuose ir atliekančių garantinį remontą. Aišku pakaitinis automobilis and etc. Bet gaištamas laikas.
Ekologija teoriškai gerai, bet praktiškai "dyzelgeito" skandalas parodė, kad ne tiek ir daug ten tos ekologijos yra :)
Patikimumas naujos, teoriškai taip, praktiškai pasiklauskit pažįstamų dirbančių ar žinanančių kas dirba dealerių servisuose ir atliekančių garantinį remontą. Aišku pakaitinis automobilis and etc. Bet gaištamas laikas.
LGBT
- Stoic
- Mustachian
- Pranešimai:223
- Užsiregistravo:Ket Vas 28, 2019 2:44 pm
- Išsiųsta patiktukų: 143
- Gavo patiktukų: 9
Komentaras logiškas, bet neteisingas.Brick rašė: ↑Tre Kov 13, 2019 5:23 pmKokia tada prasmė iš tavo finansinės laisvės, jei visą gyvenimą taip "taupysi" - mašina už max 2k, be draudimo, be pramogų, maistas tik pagal kaloringumo/eurų santykį, drabužiai pigiausi (gal net naudoti) ir t.t.
Čia ne taupymas, čia fanatizmas - gal geriau pagalvok apie pajamų didinimą o ne pasakok, kaip gyventi ubago gyvenimą
peace
Mašina už max 2k? Pradžiai taip, ateity? Not really.
Be draudimo? Not exactly, priklauso nuo situacijos, perkam tokį, kuris tinkamiausias.
Be pramogų? Not even close.
Maistas tik pagal kainos kokybės santykį? Tiesa, bet vėlgi, toli gražu ne 100% ir šiaip, įtariu, kad on average FIRE'ininkai valgo sveikiau. Labai palaikau pinigų neskyrimą alkoholiui ir saldumynams.
Drabužiai pigiausi (naudoti)? Iš esmės, why not? Iš kitos pusės, na niekaip negali teist žmogaus, jei jis neturi problemų dėl to. Nors aš pats prioritetą teikiu naujam rūbui, bet va, ,,naminiai" drabužiai man laisiausiai gali būt naudoti.
Mano blog'as - https://stoikas.substack.com/
- honestFIRE
- Pažengęs Mustachian
- Pranešimai:376
- Užsiregistravo:Ant Kov 05, 2019 9:30 am
- Išsiųsta patiktukų: 47
- Gavo patiktukų: 16
Kokį pirkti automobilį. Naują ir išvengti rūpesčių? Gerai išlaikytą vokiečio senelio važinėtą iki bažnyčios? Aš renkuosi nepirkti.
REVOLUT PASKOLA INVESTICIJOMS BONDORA. (ATNAUJINTA 10.15)
Bondora 688%, FinBee 18%%, FinBee.cz 0%, Omaraha, 12.9%, EvoEstate 11.41%, Reinvest24 13.2%
Bondora 688%, FinBee 18%%, FinBee.cz 0%, Omaraha, 12.9%, EvoEstate 11.41%, Reinvest24 13.2%
-
- Mustachian
- Pranešimai:204
- Užsiregistravo:Sek Kov 17, 2019 8:02 pm
- Išsiųsta patiktukų: 8
- Gavo patiktukų: 38
O koks klausimas buvo? Kas ką ir kodėl vairuoja? Atrodė įdomu. O gavosi kažkoks waflinimas... :)
https://dictionary.cambridge.org/dictio ... ish/waffle
Kalbėti kokia mašina yra geriau čia tas pats kas mums visiems dabar bandyti susitarti kokia sienų spalva virtuvei būtų gražiausia :)
Daug kas pasakyta, bet labai daug kas priklauso nuo konteksto. Vienas ar su šeima? Miestas ar užmiestis? 5.000km ar 40.000 per metus? Nėra absoliučiai gero varianto. Vienam be auto bus gerai - liuks! O jei vaikai, mokyklos, darbas už miesto - be auto nelabai.
Kažkas kažkur čia rašė kad kaip gerai yra nuvažiuoti naudotos mašinos į Vokietiją. Kodėl? Nesamonė. Ir ten, ir čia galima tiek pat gerą ir tiek pat blogą nusipirkti... Perkant auto jei jaučiasi, kad trūksta pasitikėjimo - visada galima nesunkiai susirasti pagalbininką, kad padėtų su apžiūra ir sumažinti riziką nusipirkti katę maiše.
Palaikau 3-4 metų senumo automobilio idėją jei leidžia finansai. Dažniausiai leidžia nes yra visokių modelių, bet kartais kai kam gali savigarba neleisti važinėti su pvz Dacia, ar kokia ne itin dailia baltos matinės spalvos Skoda Fabia ir mažu 1.2ltr varikliu. Bet čia ne per4rm forumas, ne ta chebra tad neišsiplėsiu :)
3-4 metai - nes dažniausiai bus visa ligos istorija dileryje jei LT pirktas (nereikia tokių bijoti), didžiausiom ligom bus persirgę, resurso dar teoriškai turi būti likusio sočiai, galima rasti su tikrai protinga 50-60k rida ir dažnai dar ir garantijos bus kažkiek likę. Rizika daug mažesnė nei į turgų senos Audinės su atsukta 200.000km rida pirkti važiuoti :)
Didžiausia bėda - tokias surasti sunku. Dažniausiai tokios būna parduodamos įmonėse kurios jas lizingavosi, bet pirmi vartai yra darbuotojas. Jei auto gera ir verta dėmesio, pats darbuotojas išperka ir perparduoda giminėms. Po to seka įmonės procurement skyrius jei toks yra. Tada lizingas. Po to dileris. Ir tik jei automobilis praėjo visus išbandymus - jis gali patekti į atvirą rinką kur laimi pirmesnis. Tačiau visą grietinėlę nusigriebia pagal eiliškumą tas kam pavyksta ;) Tad jei domina - klausinėkitės įmonėse kuriose dirbate, pažystamų jei turite lizinguose ar auto dileriuose, ar dirba antros pusės, pažystami. Šiais FB laikais tokių rasti ilgai neužtruks :) Ir už klausimą nieks per galvą neduos. Būna tikrai gerų variantų ir bandyti reikia. Nes tarp gero ir blogo pirkinio gali būti tukstantiniai skirtumai kiekvienais metais + kainos skirtumas tarp pirkimo ir pardavimo = nieko gero :)
Kol kas tiek. Peace.
https://dictionary.cambridge.org/dictio ... ish/waffle
Kalbėti kokia mašina yra geriau čia tas pats kas mums visiems dabar bandyti susitarti kokia sienų spalva virtuvei būtų gražiausia :)
Daug kas pasakyta, bet labai daug kas priklauso nuo konteksto. Vienas ar su šeima? Miestas ar užmiestis? 5.000km ar 40.000 per metus? Nėra absoliučiai gero varianto. Vienam be auto bus gerai - liuks! O jei vaikai, mokyklos, darbas už miesto - be auto nelabai.
Kažkas kažkur čia rašė kad kaip gerai yra nuvažiuoti naudotos mašinos į Vokietiją. Kodėl? Nesamonė. Ir ten, ir čia galima tiek pat gerą ir tiek pat blogą nusipirkti... Perkant auto jei jaučiasi, kad trūksta pasitikėjimo - visada galima nesunkiai susirasti pagalbininką, kad padėtų su apžiūra ir sumažinti riziką nusipirkti katę maiše.
Palaikau 3-4 metų senumo automobilio idėją jei leidžia finansai. Dažniausiai leidžia nes yra visokių modelių, bet kartais kai kam gali savigarba neleisti važinėti su pvz Dacia, ar kokia ne itin dailia baltos matinės spalvos Skoda Fabia ir mažu 1.2ltr varikliu. Bet čia ne per4rm forumas, ne ta chebra tad neišsiplėsiu :)
3-4 metai - nes dažniausiai bus visa ligos istorija dileryje jei LT pirktas (nereikia tokių bijoti), didžiausiom ligom bus persirgę, resurso dar teoriškai turi būti likusio sočiai, galima rasti su tikrai protinga 50-60k rida ir dažnai dar ir garantijos bus kažkiek likę. Rizika daug mažesnė nei į turgų senos Audinės su atsukta 200.000km rida pirkti važiuoti :)
Didžiausia bėda - tokias surasti sunku. Dažniausiai tokios būna parduodamos įmonėse kurios jas lizingavosi, bet pirmi vartai yra darbuotojas. Jei auto gera ir verta dėmesio, pats darbuotojas išperka ir perparduoda giminėms. Po to seka įmonės procurement skyrius jei toks yra. Tada lizingas. Po to dileris. Ir tik jei automobilis praėjo visus išbandymus - jis gali patekti į atvirą rinką kur laimi pirmesnis. Tačiau visą grietinėlę nusigriebia pagal eiliškumą tas kam pavyksta ;) Tad jei domina - klausinėkitės įmonėse kuriose dirbate, pažystamų jei turite lizinguose ar auto dileriuose, ar dirba antros pusės, pažystami. Šiais FB laikais tokių rasti ilgai neužtruks :) Ir už klausimą nieks per galvą neduos. Būna tikrai gerų variantų ir bandyti reikia. Nes tarp gero ir blogo pirkinio gali būti tukstantiniai skirtumai kiekvienais metais + kainos skirtumas tarp pirkimo ir pardavimo = nieko gero :)
Kol kas tiek. Peace.
-
- Mustachian
- Pranešimai:223
- Užsiregistravo:Tre Kov 06, 2019 12:37 pm
- Išsiųsta patiktukų: 2
- Gavo patiktukų: 11
Klausimas tai koks optimalus sprendimas žiūrint iš FI perspektyvos. Aišku priklauso nuo situacijos, bet situacijų skaičius yra gana ribotas, tai diskusijos tikslas surasti, kas optimalu tose situacijose.
- DainiusT
- Pradedantis Mustachian
- Pranešimai:70
- Užsiregistravo:Šeš Kov 09, 2019 8:19 am
- Gavo patiktukų: 1
Paskutinę savo auto pirkau internetu iš NL. Rezultatas puikus. Aišku pirkti internetu nepamačius gyvai yra kažkiek loterija, bet jei žinai ko nori ir sistemą kaip viskas vyksta, tai rizika sumažėja.