Mr. BM. rašė: ↑Pir Rgp 12, 2019 3:21 pm
Brick rašė: ↑Pir Rgp 12, 2019 2:16 pm
Aha, tik nepamiršk įsivertinti, kad automobilis su 200k rida jau yra lavonas! Vokietis tokiu automobiliu nusikrato, o lietuvis perka 30% pigiau nei parduotuvės kaina ir jaučiasi sutaupęs. Pirma karta nuo žagrės, ką čia ir bepridursi
Komentaras su iškraipytais skaičiais.
Kad būtų aišku, iškart pasakau - niekada nepirkčiau devėto automobilio Lietuvoje. Ir nerekomenduočiau kitiems.
Pirkau automobilį 8 metų senumo su 240k rida. Pats parsivežiau iš Vakarų. Naujas kainavo 65k, mokėjau 9k. Iškart investavau 1k į maintenance, nes buvau suplanavęs. Nesu specialistas, išmanau apie automobilius vidutiniškai, važinėju jau 4 metus (70k km) sėkmingai be gedimų. Kasko ar kitokių priverstinių paslaugų nereikia, nes auto vagystė ar pan. nesudarytų kritinės situacijos gyvenime (auto už 2-3 atlyginimus). Tradiciškai pasidarau reikalingą maintenance (tepalai, filtrai, stabdžiai ir pan.) ko reikia ir naujam auto.
Galiu paminėti, kad tuo metu rimtai svarsčiau galimybę pirkti 3-4 metų senumo automobilį. Kaina tokios pat komplektacijos automobilių buvo irgi su 50+% nuolaida. Šiandien lyginant tos pačios komplektacijos automobilių kainas matau tokias pat ir dar didesnes nuolaidas. Tad tikrai ne 30% kaip mini komenatare. Taip, su 200k rida. So what? Jeigu tai vidutinės klasės auto, visiškai nesijaučia. Vakaruose nuvažiuoti atstumai visai kitaip paveikia automobilį. Per dieną 300km (1500km/sav ir 4500km/mėn.) autobanuose automobilį "drožia" gerokai mažiau nei atitinkami km Lietuvos keliuose.
Iš salono apsimoka imti nebent vadinamus "kibirus" už pačią mažiausią kaina ir ant įmonės. Bet kam vairuoti tokius, kai už mažesnius pinigus galima vairuoti gerokai komfortiškesnius auto?
Na pradėkim nuo to, kad reakia obuolius lyginti su obuoliais. Aš kalbėjau apie pakomplektuoto auto kainą 20k dabartinėm kainom. Startinė kaina dabar 17.5m, o pries 3-5 metus ta pati kaina buvo kokius 7-10proc mazesne, tai tarkim 60proc. nuo 15k. yra tik 6k pagal to meto kainas, tai dabar nuo 6k turėtų prasidėti ir po to pagal komplektaciją i viršų kilti, bet to nėra. Be to, autopliuse patys pigiausi amerikoniški variantai, kurie iš esmės rinkoje pigūs dėl jų istorijos, kitokių modifikacijų ir t.t. Lietuvoje pirkti nauji automobiliai, su lietuviška istorija ir ne įmonės rida yra brangūs. Tarkim aš per 5m. susukčiau kokius 80-100k., tai manot ją parduočiau tik už 40proc. vertės? Nemanau.
Tavo pateiktas pvz. yra prabangaus automobilio. Prabangūs automobiliai nuvertėja žymiai daugiau, bet manau važinėjimas su 3.0l 180kw BMW ir taupymu nesusiveda į vieną vietą, taip? Pats BM rašai ir motyvuojiį darbą važiuoti per lietu su dviračiu, o dabar siūlai geriau važinėti 200k. bėgusiu senu, bet "ale" komfortišku auto, nei vidutinės klasės nauju. Kažkaip čia man nesisusideda viskas. Tik nesupyk, aš tave palaikau už tai ką darai ir džiaugiuosi, kad esi, bet šiuo atvveju nesutinku.
Nesakau, kad būtent naujas geriausias visiems ir visada, bet kai kuriais atvėjais verta pasvarstyti, nes įveda daug aiškumo į mobilumą ir nuima labai daug galvos skausmo.