"Ūsuotojų" auto

Temos, kurios nepatenka į aukščiau paminėtas kategorijas.
Skelbti atsakymą
pliumbum
Mustachian
Pranešimai:248
Užsiregistravo:Ant Kov 10, 2020 1:43 pm
Išsiųsta patiktukų: 1
Gavo patiktukų: 49
Re: "Ūsuotojų" auto

Standartinė pliumbum » Pir Geg 18, 2020 12:52 pm

Kuo tas el. dviratis geriau už paspirtuką? Dideliems atstumams labiau tinka? Nuoširdžiai klausiu, nes pirmą kartą išgirdau :) Gyvenu VIlniaus centre, tai išlaidos transportui į darbą iš principo yra 0, bet kelionė pėsčiomis į darbą trunka apie pusvalandį, tai kartais norisi greičiau.

Vartotojo avataras
Mr. BM.
Patyręs Mustachian
Pranešimai:726
Užsiregistravo:Ant Vas 26, 2019 12:13 pm
Išsiųsta patiktukų: 29
Gavo patiktukų: 83

Standartinė Mr. BM. » Pir Geg 18, 2020 1:05 pm

Na, dviratis komfortiškiau ir greičiau. Paspirtukininkus nuolatos lenkiu. Be to, atstumai ilgesni (aš galiu įveikti ~70km su įkrovimu) ir saugumas atrodo didesnis dėl sėdimos pozicijos. Man asmeniškai didelis privalumas tai, jog pats šiek tiek minu ir judu, nes dirbu sėdimą darbą.

Bandžiau važiuoti Bolt paspirtuku, tai atrodo galima dantis pamesti. Jeigu važiuoti su savo, tai būtų tiesiog gaila daikto dėl visų nelygumų, kurie jungia skirtingas trasas. Įtariu, kad jie žiauriai greit genda, dėl to ir įkainiai didoki. O su dviračiu apie tai nebereikia galvoti, nes nelygumų tiesiog nesijaučia. To pasekoje ir remonto išlaidos mažesnės.

Beje, senamiestyje manau dviratis ne taip patogu, nes atstumai itin maži. Tada jau geriau pasivaikščiojimas ir svajonės apie viduramžių romantizmą ar baroką stebint senovinius pastatus.
Naujausias straipsnis Balticmustache tinklaraštyje: BALTICMUSTACHE INVESTICIJŲ PORTFELIS. 2021 APŽVALGA.

Barzdocius
Mustachian
Pranešimai:170
Užsiregistravo:Tre Vas 27, 2019 6:24 am
Išsiųsta patiktukų: 26
Gavo patiktukų: 14

Standartinė Barzdocius » Pir Geg 18, 2020 4:58 pm

Pagrindinis el. dviraciu privalumas pries paspirtuka ofisiniams darbuotojams yra tai, kad turi pats bent kazkiek minti pedalus, kai paspirtukininkas tiesiog stovi ir beveik nejuda. O paspirtukas geriau uz dvirati savo dydziu - gali ji be problemu pasiimt kartu su savim i parduotuve, telpa i lifta, gali laikyt pas save ofise prie stalo ir nebijoti, kad ji pavogs.
As irgi visai noreciau el. dviracio, butu galima ne tik sutaupyti islaidu masinai, bet ir pasportuoti tuo pat metu. Jau nekalbant apie kamsciu aplenkima.
PS. Tik primenu tiems pas ka yra kazkiek sazines, kad skelbimuose pilna vogtu dviraciu. Kiek bandziau dometis, 98% pardaveju neturi jokiu dviracio dokumentu, jau nekalbant apie pirkimo cekius.

pliumbum
Mustachian
Pranešimai:248
Užsiregistravo:Ant Kov 10, 2020 1:43 pm
Išsiųsta patiktukų: 1
Gavo patiktukų: 49

Standartinė pliumbum » Pir Geg 18, 2020 6:21 pm

Na aš esu paspirtukininkas, tai Boltai yra turbūt patys nekomfortiškiausi paspirtukai rinkoje, visiškai neatspindintys jų įvairovės :) su nuosavu paspirtuku pravažiavom metus, gedimų nebuvo - boltai aišku genda, nes ne su savo daiktais žmonės elgiasi kaip nori. Su normaliu paspirtuku šaligatviai ne bėda ir jis šiaip manevringesnis, patogiau sustoti jei daug sankryžų. Ir dėl saugumo dar neaišku - su paspirtuku nesunku nušokti jei bėda. Bet supratau - dviračio pranašumas greitis ir atstumas įkrovus.

Kanis_
Naujokas
Pranešimai:7
Užsiregistravo:Sek Kov 22, 2020 10:19 pm
Išsiųsta patiktukų: 8
Gavo patiktukų: 1

Standartinė Kanis_ » Ket Rgs 10, 2020 10:16 am

Radau laiko ir aš pasisakyti šia tema. Važiuojam ;)

Kodėl man reikalingas automobilis?
Gyvenu Vilniuje ir kasdien nuo namų iki ofiso reikia keliauti 11km (Žirmūnai – Oro uostas). Automobiliu ryte kelionė trunka apie 15-20 min, tuo tarpu viešuoju apie valandą (su persėdimu)...

Kitos alternatyvos:
Dviračiai, el. paspirtukai - toloka ir nėra išvystyta infrastruktūra visur, trumpas sezonas...
Car sharing - dar per mažai pasirinkimo, kad ramiai ryte atsikėlęs žinotum, jog bus šalia automobilis.
Buvo minčių derintis su kolegom kartu važiuot, bet ryte kam vaikai į darželius, o baigiaim irgi ne visad tuo pat metu darbus.

Taip pat, bent kartą per mėnesį lankau tėvus Klaipėdoje.
Be viso to dar esu ir automobilių entuziastas... Kitaip tariant, neįisvaizduoju savo kasdienybės be automobilio.

Daug teko išbandyt įvairių automobilių, kol apsistojau ties BMW dėl jų surinkimo ir medžiagų kokybės, komforto, gerų valdymo svybių, garso aparatūros, galingų variklių, išliekamosios vertės ir sąlyginai nedidelės kainos už visą tai. Šiuo metu vairuoju 2009m. BMW 328i benzinas-dujos (jau beveik 2 metus).

Dėl mano gyvenimo būdo ir stiliaus tai turėjo būti coupe modelis. Norėjau išsirinkti ne per daug seną automobilį, su kuriuo dar nebūtų daug problemų, kuris dar būtų patikimas, bet tuo pačiu jau nebedomintų vagių ir, kad ramiai miegočiau naktimis be kasko draudimo.

Su dyzeliniais varikliais jau turėjau prastos patirties, todėl rinkausi benzininį su mintimi montuoti dujų įrangą. Taip pat, turėjau blogos patirties su turbininiais varikliais, bet norėjau galingesnio, todėl rinkausi didžiausio tūrio, kokį gali pasiūlyti ši klasė. Kadangi LPG įranga yra gan rizikingas dalykas, nusprendžiau pirkti automobilį dar be įrangos ir ją montuoti pas vienus patikimiausių meistrų Šventojoje. Įrangos montavimas ne pigus dalykas, todėl senesni e46 modeliai buvo atmesti. Liko e92 kėbulas, kurio papildomi privalumai lyginan su senuoju - išspręsta galinės dalies važiuoklės tvirtinimai ir gamykliški plastikiniai priekiniai sparnai (no rust) ir naujesnis dizainas.

Svarbus aspektas buvo ir varomųjų ratų pasirinkimas. Rinkausi tik galiniais varomais, nes tokius automobilius geriau moku valdyti slidžiame kelyje bei sumažinau tikimybę gedimų ir taisymo išlaidų dėl priekinių pusašių nebuvimo etc.

Konkrečiai tokio automobilio ieškoti reikėjo apie pusmetį. Pirkau vieną brangiausių tokių metų rinkoje, nes atrodė tikrai pukiai ir be šviežių kėbulo remonto pėdsakų. Auto DNA išrašas patvirtino ridą, o prieš pirkimą dar praėjome tech apžiūrą su buvusiu savininku.

Šiek tiek statistikos:
Pirkimo kaina 2018 metais: 8300 Eur
Dujų įrangos montavimas: 820Eur (atsipirko per 18 mėn.)
Per 2 metus privalomam remontui išleista: 1210 Eur
Per 2 metus aptarnavimams, skysčiams ir draudimui išleista: 461 Eur

Variklio tūris: 3.0 (6 cilindrai)
Galingumas: 172kw
Vidutinės mėnesio išlaidos kurui: 101Eur (80 dujos ir 21 benzinas)
Sąnaudos autostradoje 100km - (10,5litru) 5,75Eur

Galiu patvirtinti, kad nesijaučia skirtumas važiuojant dujomis ar benzinu, o išoriškai irgi nesimato. Žiemą gal tik daugiau garuoja iš duslintuvo, bet tai yra net ekologiškiau už benziną.

Taigi, galutiniam variante turiu man patinkantį sportišką coupe, kuris važiuoja tikrai ekonomiškai.
Vis dėlto, dažnai pagalvoju, kad galėčiau pasieškoti pigesnių alternatyvų, bet tuo pačiu jau ir neverta atrodo tiek laiko ir pinigų sudėjus į dabartinį automobilį.

Kokios nuomonės? pastebėjimai? ;)

Vartotojo avataras
Mr. BM.
Patyręs Mustachian
Pranešimai:726
Užsiregistravo:Ant Vas 26, 2019 12:13 pm
Išsiųsta patiktukų: 29
Gavo patiktukų: 83

Standartinė Mr. BM. » Ket Rgs 10, 2020 11:54 am

Dėkui už pasidalinimą, įdomu paskaityti. Viskas manau gerai, bet galėtų būti dar geriau :)
Kanis_ rašė:
Ket Rgs 10, 2020 10:16 am
Dviračiai, el. paspirtukai - toloka ir nėra išvystyta infrastruktūra visur, trumpas sezonas...
Pats važiuoju 9km el. dviračiu arba 18km pirmyn atgal. Jokių bėdų, per sezoną lija tik iki 10 kartų, tad pasakymas skamba truputį kaip pasiteisinimas :)
Naujausias straipsnis Balticmustache tinklaraštyje: BALTICMUSTACHE INVESTICIJŲ PORTFELIS. 2021 APŽVALGA.

Barzdocius
Mustachian
Pranešimai:170
Užsiregistravo:Tre Vas 27, 2019 6:24 am
Išsiųsta patiktukų: 26
Gavo patiktukų: 14

Standartinė Barzdocius » Ket Rgs 10, 2020 12:08 pm

Mr. BM. rašė:
Ket Rgs 10, 2020 11:54 am
Dėkui už pasidalinimą, įdomu paskaityti. Viskas manau gerai, bet galėtų būti dar geriau :)
Kanis_ rašė:
Ket Rgs 10, 2020 10:16 am
Dviračiai, el. paspirtukai - toloka ir nėra išvystyta infrastruktūra visur, trumpas sezonas...
Pats važiuoju 9km el. dviračiu arba 18km pirmyn atgal. Jokių bėdų, per sezoną lija tik iki 10 kartų, tad pasakymas skamba truputį kaip pasiteisinimas :)
Cia aisku ne i tema apie masinas, bet del el. dviracio - kai pradejau nuodugniau gylintis, pasirodo jiems reikia keisti grandines kas 1000km ir visas zvaigzdes kas 4000km. Vien kokybiska grandine kainuoja apie 40€, tai cia jau vien grandinems reikia isleisti 4€/100km, o kur elektra, zvaigzes ir t.t. Ar nesigauna dviracio aptarnavimas brangesnis negu vazinet kokiu uzdujintu priusu ar elektromobiliu?
(Manau sitam gal net atskiros temos reiketu? Butu idomu jei pasidalintu dviratininkai savo patirtimi)

Vartotojo avataras
Stoic
Mustachian
Pranešimai:223
Užsiregistravo:Ket Vas 28, 2019 2:44 pm
Išsiųsta patiktukų: 143
Gavo patiktukų: 9

Standartinė Stoic » Ket Rgs 10, 2020 12:15 pm

Barzdocius rašė:
Ket Rgs 10, 2020 12:08 pm
Mr. BM. rašė:
Ket Rgs 10, 2020 11:54 am
Dėkui už pasidalinimą, įdomu paskaityti. Viskas manau gerai, bet galėtų būti dar geriau :)
Kanis_ rašė:
Ket Rgs 10, 2020 10:16 am
Dviračiai, el. paspirtukai - toloka ir nėra išvystyta infrastruktūra visur, trumpas sezonas...
Pats važiuoju 9km el. dviračiu arba 18km pirmyn atgal. Jokių bėdų, per sezoną lija tik iki 10 kartų, tad pasakymas skamba truputį kaip pasiteisinimas :)
Cia aisku ne i tema apie masinas, bet del el. dviracio - kai pradejau nuodugniau gylintis, pasirodo jiems reikia keisti grandines kas 1000km ir visas zvaigzdes kas 4000km. Vien kokybiska grandine kainuoja apie 40€, tai cia jau vien grandinems reikia isleisti 4€/100km, o kur elektra, zvaigzes ir t.t. Ar nesigauna dviracio aptarnavimas brangesnis negu vazinet kokiu uzdujintu priusu ar elektromobiliu?
(Manau sitam gal net atskiros temos reiketu? Butu idomu jei pasidalintu dviratininkai savo patirtimi)
Dar prie to paties butu idomu, jei Mr.BM pasidalintumėte apie aprangos ypatumus. As mielai noreciau i darba dviraciu vazineti, bet kaip rengtis ziema?

Vartotojo avataras
Mr. BM.
Patyręs Mustachian
Pranešimai:726
Užsiregistravo:Ant Vas 26, 2019 12:13 pm
Išsiųsta patiktukų: 29
Gavo patiktukų: 83

Standartinė Mr. BM. » Ket Rgs 10, 2020 1:56 pm

Barzdocius rašė:
Ket Rgs 10, 2020 12:08 pm
Cia aisku ne i tema apie masinas, bet del el. dviracio - kai pradejau nuodugniau gylintis, pasirodo jiems reikia keisti grandines kas 1000km ir visas zvaigzdes kas 4000km. Vien kokybiska grandine kainuoja apie 40€, tai cia jau vien grandinems reikia isleisti 4€/100km, o kur elektra, zvaigzes ir t.t. Ar nesigauna dviracio aptarnavimas brangesnis negu vazinet kokiu uzdujintu priusu ar elektromobiliu?
(Manau sitam gal net atskiros temos reiketu? Butu idomu jei pasidalintu dviratininkai savo patirtimi)
Jeigu užsives rimtesnė tema, tuomet pranešimus iškelsiu į atskirą.

Dvirtatis tikrai nesigauna brangiau nei automobilis. Neįmanoma. Vien tik kuras automobilyje brangiau. Be to, grandinės jau nekeičiau daugiau nei 1500km. ir nieko nenutiko, niekas neprasisuka. El. dviračių grandinės greičiau dėvisi dėl sukimo momento, bet pas mane ji atrodo vis dar kaip nauja.
Stoic rašė:
Ket Rgs 10, 2020 12:15 pm

Dar prie to paties butu idomu, jei Mr.BM pasidalintumėte apie aprangos ypatumus. As mielai noreciau i darba dviraciu vazineti, bet kaip rengtis ziema?
Nėra įpatumų. Rengtis reikia taip pat kaip einant pėsčiomis arba šiek tiek ploniau. Iš pirmo žvilgsnio keista, bet važiuojant dviračiu yra gerokai šilčiau nei einant pėsčiomis (kūnas labiau juda). Na bent jau su mano dviračiu, kurį aš vistiek minu net ir ant elektros. Reikia tik paprastų piršinių, kepurės ir kaukės ant veido. Seniau kaukė buvo kažkas keisto ir neįprasto, bet dabartiniame kontektste viskas bus ok :)
Naujausias straipsnis Balticmustache tinklaraštyje: BALTICMUSTACHE INVESTICIJŲ PORTFELIS. 2021 APŽVALGA.

GKA
Mustachian
Pranešimai:284
Užsiregistravo:Ket Vas 28, 2019 7:41 am
Išsiųsta patiktukų: 49
Gavo patiktukų: 22

Standartinė GKA » Pen Rgs 11, 2020 9:05 pm

Barzdocius rašė:
Ket Rgs 10, 2020 12:08 pm
<..>del el. dviracio - kai pradejau nuodugniau gylintis, pasirodo jiems reikia keisti grandines kas 1000km ir visas zvaigzdes kas 4000km. Vien kokybiska grandine kainuoja apie 40€, tai cia jau vien grandinems reikia isleisti 4€/100km, o kur elektra, zvaigzes ir t.t. Ar nesigauna dviracio aptarnavimas brangesnis negu vazinet kokiu uzdujintu priusu ar elektromobiliu?
Na tai viska reikia priziureti - automobiliui reik atitinkamais intervalais keisti alyva, filtrus, keiciantis sezonams dar ir padangas reikia keisti, kazkas devisi, atsiranda remontai ir pan. Jei taip ziuret, paprastam dviraciui kas 100km reik grandine issiplaut ir susitepti, kad ilgiau tarnautu. Tiesa, atrodo labai jau menki skaiciai elektriniam dviraciui, nepaisant to, kad momentai didesni gaunami del elektrinio variklio. Nors dar daug kas turbut priklauso ir nuo komponentu lygio, nes dabar galima nusipirkti dvirati, kurio ir zvaigzdes teks keist po 1000km, o galima isigyti ir toki, kurio grandine vaziuos 15000km, o zvaigzdes 45000km. Tai vertint reiktu konkretu dvirati su jo komponentais.

As pats siemet persedau ant el.paspirtuko, nes 5km iki darbo man siek tiek per mazas atstumas vaziuoti dviraciu, kai pravaziuoji tik del "susilimo", o jau darbe norisi listi po dusu - prarandamas malonumas vaziuoti dviraciu taip. Tai kol kas nepastebejau, kaip vasara prabego su paspirtuku - beveik nebuvo tokiu dienu, kad tektu vaziuoti be jo. Ziuresim, ka toliau sezonai parodys ir kiek laikys baterija.

Skelbti atsakymą