"Ūsuotojų" auto

Temos, kurios nepatenka į aukščiau paminėtas kategorijas.
Skelbti atsakymą
Barzdocius
Mustachian
Pranešimai:170
Užsiregistravo:Tre Vas 27, 2019 6:24 am
Išsiųsta patiktukų: 26
Gavo patiktukų: 14
Re: "Ūsuotojų" auto

Standartinė Barzdocius » Pir Sau 20, 2020 4:39 pm

"Pagerintas" kuras - plius minus nieko gero. Gal jis kazkiek geresnis, kazkiek ekonomiskesnis, bet tu to nepajusi ir nepmatuosi (bende ir zurnalistai kituose salyse ta drayti, isvada tokia kad nieko gero jei ne i lenktynes vaziuoji su tam skirtu ir pritaikytu automobiliu). Man labai patinka kai vienoje "apvalioje" degalineje reklamuoja savo pagerinta kura, kuris nuveza 3% toliau... Net jei tai butu tiesa, apie tai, kad kainuoja jis kokiu 10% brangiau jie turbut pamirso :D

Jei piliesi ne ant imones, tai neste (manau ir kitos) degalines megsta mazinti kainas per savaitgalius, o jei dar kokia sventine diena ispuole, tai praktiskai garantuotai bus pigesnins kuras. Plius yra kiakurios emsi koloneles, kuriose kainos pastoviai yra zymiai pigesnes del kazkokiu priezasciu (Vilniuje baltupiuose prie rimi).

Elektromobiliai tikrai zenkliai pigiau eksploatuojami. Jiem beveik nereikia prieziuros - tik padangas keist ir pakaba laiks nuo laiko patikrint. Jei dar turet vietu kur eitu pastoviai krautis nemokamai, tai isvis pasaka. Bet yra ir minusu - kaip jau rase uzmiestyje toli ir greitai nenuvaziuosi - reiks daznai stot ir ilgai krautis. Be to lieka baterijos klausimas - perkant masina reiktu ja patikrinti. Populiariausiuose Lietuvoj leafuose su jomis tikrai yra problemu ir jos gana greitai degraduoja. Mano galva siuo metu pigesni elektromobiliai yra puikus variantas antrai seimos masinai, kuri butu naudojama tik nuvaziuot i darba ar i miesta, su salyga kad yra kur krautis pvz prie namu ar darbo. Cia kalbu apie kazkiek prieinamus variantus, imant Tesla arba kazka panasaus visai kitas reikalas, bet ir kaina nelabai draugiska taupantiems zmonems.

Fumitto
Mustachian
Pranešimai:233
Užsiregistravo:Pen Kov 01, 2019 7:05 am
Išsiųsta patiktukų: 2
Gavo patiktukų: 27

Standartinė Fumitto » Ant Sau 21, 2020 7:12 am

Baterijos kaip ir visos kitos automobilių dalys dėvisi, todėl perkant naudotą elektromobilį reiktų itin didelį dėmesį skirti baterijai.

yo1o
Pradedantis Mustachian
Pranešimai:97
Užsiregistravo:Ant Geg 14, 2019 5:49 am
Gavo patiktukų: 6

Standartinė yo1o » Ant Sau 21, 2020 8:20 am

reikia super įpatingų salygų kad elektromobilis apsimokėtų. kaina didelė, nuvertėjimas didelis, komforto nulis.

biogas
Mustachian
Pranešimai:223
Užsiregistravo:Tre Kov 06, 2019 12:37 pm
Išsiųsta patiktukų: 2
Gavo patiktukų: 11

Standartinė biogas » Ant Sau 21, 2020 10:34 am

yo1o rašė:
Ant Sau 21, 2020 8:20 am
reikia super įpatingų salygų kad elektromobilis apsimokėtų. kaina didelė, nuvertėjimas didelis, komforto nulis.
Pirmų dviejų argumentų skaičius prašom į eterį.

O dėl komforto: taip, leaf'as ne bmw, bet lyginant su ta pačia klase, tai komfortas leaf'e vien iš tylos ir traukos bile kaip didesnis, nei paprasti.

Barzdocius
Mustachian
Pranešimai:170
Užsiregistravo:Tre Vas 27, 2019 6:24 am
Išsiųsta patiktukų: 26
Gavo patiktukų: 14

Standartinė Barzdocius » Ant Sau 21, 2020 5:09 pm

yo1o rašė:
Ant Sau 21, 2020 8:20 am
reikia super įpatingų salygų kad elektromobilis apsimokėtų. kaina didelė, nuvertėjimas didelis, komforto nulis.

Paveikslėlis

GKA
Mustachian
Pranešimai:284
Užsiregistravo:Ket Vas 28, 2019 7:41 am
Išsiųsta patiktukų: 49
Gavo patiktukų: 22

Standartinė GKA » Tre Sau 22, 2020 7:26 am

Su LEAF kol kas yra rizika, dėl baterijos degradacijos, kadangi nissan inžinieriai net išleisdami naujos kartos modelį ir didindami baterijos talpą sugalvojo, kad aušinimo jai vis dar neprireiks. Bet kiek žinau, pačioj pradžioj su antros kartos Nissan Leaf net su mažiausia baterija jau buvo atšaukimai, dėl baterijos perkaitimo ir negreito krovimo su aušinimu oru. O aušinimas oru, kas nežinot, reiškia, kad jie tiesiog padarė ventiliatorių baterijai.

Jei kalbant apie auto su skysčiu aušinamomis baterijomis, bent jau man kol kas atrodo, kad nėra įperkamų EV auto, nes net naudotų kainos prasideda ties 20-25k€, tai dar reiks palaukti pora metų, kada naujausi modeliai truputį pasens ir kainos pakris (arba nepakris :D), bet aš pats po to, kai įsigijom žmonai hibridinį auris, sau kitos mašinos norėčiau bent jau įkraunamo hibrido, jei neįpirkčiau BEV.

+++
Pradedantis Mustachian
Pranešimai:111
Užsiregistravo:Pir Gru 09, 2019 2:41 pm
Išsiųsta patiktukų: 15
Gavo patiktukų: 14

Standartinė +++ » Tre Sau 22, 2020 12:41 pm

GKA rašė:
Tre Sau 22, 2020 7:26 am
Jei kalbant apie auto su skysčiu aušinamomis baterijomis, bent jau man kol kas atrodo, kad nėra įperkamų EV auto, nes net naudotų kainos prasideda ties 20-25k€, tai dar reiks palaukti pora metų, kada naujausi modeliai truputį pasens ir kainos pakris (arba nepakris :D), bet aš pats po to, kai įsigijom žmonai hibridinį auris, sau kitos mašinos norėčiau bent jau įkraunamo hibrido, jei neįpirkčiau BEV.
2014 straipsnis, bet gal vis dar valid..

Čia kodėl jie nusprendė tik oru aušinti, nors prieš tai lyg ir skysčiu aušino:
After extensive testing, Volkswagen engineers say that "e-Golf has passed various long-term engineering evaluation milestones in desert temperatures and cold weather climates, without the necessity of a cooling system."

https://insideevs.com/news/321515/volks ... f-battery/

yo1o
Pradedantis Mustachian
Pranešimai:97
Užsiregistravo:Ant Geg 14, 2019 5:49 am
Gavo patiktukų: 6

Standartinė yo1o » Ket Sau 23, 2020 8:24 am

+++ rašė:
Tre Sau 22, 2020 12:41 pm
After extensive testing, Volkswagen engineers....
dyzelgeit tikrai negali meluot ar pagražinti tiesos.

GKA
Mustachian
Pranešimai:284
Užsiregistravo:Ket Vas 28, 2019 7:41 am
Išsiųsta patiktukų: 49
Gavo patiktukų: 22

Standartinė GKA » Ket Sau 23, 2020 9:47 am

+++ rašė:
Tre Sau 22, 2020 12:41 pm
GKA rašė:
Tre Sau 22, 2020 7:26 am
Jei kalbant apie auto su skysčiu aušinamomis baterijomis, bent jau man kol kas atrodo, kad nėra įperkamų EV auto, nes net naudotų kainos prasideda ties 20-25k€, tai dar reiks palaukti pora metų, kada naujausi modeliai truputį pasens ir kainos pakris (arba nepakris :D), bet aš pats po to, kai įsigijom žmonai hibridinį auris, sau kitos mašinos norėčiau bent jau įkraunamo hibrido, jei neįpirkčiau BEV.
2014 straipsnis, bet gal vis dar valid..

Čia kodėl jie nusprendė tik oru aušinti, nors prieš tai lyg ir skysčiu aušino:
After extensive testing, Volkswagen engineers say that "e-Golf has passed various long-term engineering evaluation milestones in desert temperatures and cold weather climates, without the necessity of a cooling system."

https://insideevs.com/news/321515/volks ... f-battery/
Per daug nesigilinau į straipsnį, reiks paskaityt.
Bet iš esmės, manau, kol tos mašinos nepragyveno 5-10 metų realiomis sąlygomis, tol kažką vertint labai sunku. Aišku, tai tik baterija, gal pasiūlys nebaisiai brangiai pasikeist bateriją, kai esamoji degraduos, arba jei išpopuliarės atsiras vadinamų aftermarket baterijų ne iš gamintojo, kur į tą pačia vietą, galėsi įsidėti bateriją su aušinimu, ar tiesiog pasikeistį į naują ar kitą restauruotą bateriją. Bet vien tas faktas, kad tik išleidus atnaujintą modelį su talpesnėmis baterijomis ir aušinimu oru, per pirmus metus greit išlindo problemos su greitu krovimu ir baterijos perkaitimu, leidžia manyti, kad baterijos nebus tokios ilgaamžiškos, kokių tikisi vartotojai.

Beje, antros kartos nissan leaf baterijų perkaitimas taip pat turėjo panašų pavadinimą tarp vairuotojų, kaip ir VW dieselgate. Visi vadino tai rapidgate.

notabene
Naujokas
Pranešimai:11
Užsiregistravo:Ket Geg 16, 2019 9:07 pm
Gavo patiktukų: 2

Standartinė notabene » Pen Sau 24, 2020 3:50 pm

Mintyse pribrendo reikalas keisti auto. Įdomių versijų perskaičiau šioje temoje. Galvoju paklausiu kokią savo pajamų/turto dalį skiriate auto? Ar skaičiuojate tik amortizacijos dalį ar viso automobilio kainą?
Ar spjaunate į skaičius ir vadovaujatės emocijomis?

Aš kažkaip visą laiką taupus buvau šiuo klausimu. Sakiau, kad idealiu atveju auto turi kainuoti iki 5% metinių pajamų, blogesniu - 5% nuo viso turto (atmetus paskolas), blogiausiu - 5% nuo metinių pajamų skaičiuojant auto remontą + amortizaciją + draudimus.

Artimoje aplinkoje labai įvairių atvejų matau, daugiausia nepataikančių į šiuos skaičius.

Skelbti atsakymą