"Ūsuotojų" auto

Temos, kurios nepatenka į aukščiau paminėtas kategorijas.
Skelbti atsakymą
M42
Pranešimai: 6
Užsiregistravo: Sek Kov 17, 2019 6:13 pm

Re: "Ūsuotojų" auto

Standartinė M42 » Šeš Kov 23, 2019 2:14 pm

Jeigu parašysiu "waflinimą" , tai pardon.
Prieš 11 metų pirkau iš salono Subaru sedaną naują , berods 69 000 litų. Pradiniam įnašui panaudojau 20 000 savų pinigų. . Per tris metus įsukau 100 000 km. ir pardaviau už lizingo likutį 34500 litų. Tai buvo noras pasipuikuoti ir vaidinti kokį gerą gyvenimą gyvenu, nors jo nesu vertas . Turiu pripažinti, kad tai buvo visiškai neprotingai išleisti pinigai. Reikėjo pirkti žemės sklypą arba investuoti kitur kurnors. Gėda pačiam prisimint tokį pinigų ištaškymą....

Prieš pora metų nusipirkau Vokietijoje naudotą Lexus GS 1998 3,0 varikliu , automobilis skirtas važinėti trasose tarp miestų . Lietuvoje buvo galima paimt už 3000 eu ( su minimum 100 000 km. atsuktu kilometražu) , Vokietijoje su parsigabenimu kainavo 5500 , spidometras realus 180 000 km., automobilis be rūdžių, pakaba buvo sutvarkyta vokiečio naujomis lexus detalėmis, salone nebuvo surūkyta nė viena cigaretė, CD changeryje radau 6 simfoninės muzikos CD. Per gyvenimą teko vairuoti daug visokių automobilių, bet tokio didelio malonumo patirti neteko . Ar tai protingas pirkimas nežinau. Imant kiek kainuoja kelionė , 100 km. = 6 eu , nes važinėju dujomis . Išlaidos kurui yra trasoje. 98 % kilometrų susukama greitkeliuose.
Kadangi niekas nuoširdžiai neprisipažins kokios yra išlaidos senam auto , tai padarysiu aš . Pažiūrėkim apačioje išlaidas per 2 metus ir 5 mėnesius . Nuvažiuota Lietuvoje 85 000 km. , sakyčiau paprastam žmogui daug ... atitinkamos ir išlaidos įskaitant darbus..


Dujinė įranga: 1100 eu.
Po 40 000 km. pramušė variklio tarpinę(blokas ir galva be įtrūkimų ) . remontas pas draugelį specą 900 eu. ( po pakeitimo naujas 200 000 km. intervalas ) .
Kas 15 000 km. keisti dujinį filtrą ir sutikrint dujinės įrangos veikimo parametrus = 14 eu . Penkis kart jau buvau, 70 eu.
Kas 100 000km. keičiamas dujinis reduktorius ( nedaug iki to liko ) = 80 eu
Stabdžių kaladėlės ir diskai: 150 eu
Galiniai amortikai: 60 eu
Dvi buvusios techninės apžiūros: apie 50 eu
Vožtuvų reguliavimas , kuris būtinas važinėjant dujomis: 200 eu
Žieminės padangos: 220 eu
Penkis kart keisti tepalai ir visi filtrai , įskaitant dalinai ir pavarų dėžėje: apie 230 eu.
Draudimas civilinis : 200 eu
Bauda policijai: 25 eu

Taigi viso išlaidų per du metus neskaičiuojant kuro : 3285 eu Dujinė įranga atsipirko po 20 000 km. Lyginant su bet kokio naujo hibrido kaina , tai manau man gaunas pigiau žiūrint iš finansinės pusės. Žiūrint iš priežiūros pusės, tai reikia daugiau atidumo ir supratimo apie automobilio dėvėjimąsi , kad tinkamai pasirūpinti , kad nebūtų bėdų.

Kas geriau ? Naujas bet žemesnės klasės auto ar senas kokybiškas auto ? Kadangi lexus kokybė sugadino mane suvisam, tai aš renkuosi seną. Bandžiau naujus Toyota RAW4 , Subaru Legacy , Opel Astra, Toyota Yaris , Volkswaggen Passat .... nė vienas jų neteikė malonumo ir geresnės triukšmo bei garso izoliacijos nei mano 21 metų senukas Lexus. Ekologinis klausimas? Važinėju su dujom , technikinėj apžiūroj manęs klausia ar variklis įjungtas kai veikia ant dujų ... su dyzeliu išmetimo parametrų net nelyginkim, neįmanoma.
Įvertinant savo asmenines savybes, jog esu labai priekabus automobilio būklei ( jokių varvančių skysčių pas mane nėra ir negali būti ir savalaikis auto prižiūrėjimas išlaiko jo puikią būkle), įvertinant jog esu laabai prastas pardavėjas ... tai žadu drožti savo senuką, kol valstybė stipriai apmokestins arba išlaidos žymiai padidės lyginant su naujo hibrido exploatacija lizinguojantis. Paprasti nauji auto be elektrinės pavaros jau nedomina, tai praeitis.

Respect.




Respect visiems.

Barzdocius
Pranešimai: 106
Užsiregistravo: Tre Vas 27, 2019 6:24 am

Standartinė Barzdocius » Sek Kov 24, 2019 7:48 pm

M42: O kiek per ta laika kurui isleista?
As siaip irgi panasiai megstu priziureti automobilius, tai kiek ju esu turejes, visada galu gale po keliu metu gaunasi, kad kurui ir kitiems reikalams reikia isleisti plius minus panasia suma... Todel supranti, kiek stipriai neapsimoka su draugais kur nors vaziuoti metantis kurui - nes susimetama tik kurui, o kad auto prieziura kainuoja antra tiek, niekam gi nepaaiskinsi :)

biogas
Pranešimai: 96
Užsiregistravo: Tre Kov 06, 2019 12:37 pm

Standartinė biogas » Pir Kov 25, 2019 6:25 am

Mano senojo fokuso skaičiai: https://www.spritmonitor.de/en/detail/353294.html.

Pirkau 2009, ant spido 150000 buvo, kiek atsukta bbz. 2018 numirė, nebetvarkiau, virš 200K prisukau, prie to kas buvo.

Iš viso "suinvestuota" 25553€
Saliarka per tuos beveik 10 metų 6.34€/100km (50% išlaidų)
Remontai 20% (modelis iš tų "nelabai" patikimų) , auto kaina 14% nu ir visa kita.

M42
Pranešimai: 6
Užsiregistravo: Sek Kov 17, 2019 6:13 pm

Standartinė M42 » Pir Kov 25, 2019 5:26 pm

Barzdocius rašė:
Sek Kov 24, 2019 7:48 pm
M42: O kiek per ta laika kurui isleista?
As siaip irgi panasiai megstu priziureti automobilius, tai kiek ju esu turejes, visada galu gale po keliu metu gaunasi, kad kurui ir kitiems reikalams reikia isleisti plius minus panasia suma... Todel supranti, kiek stipriai neapsimoka su draugais kur nors vaziuoti metantis kurui - nes susimetama tik kurui, o kad auto prieziura kainuoja antra tiek, niekam gi nepaaiskinsi :)
85000 km = 5100 eu. Taip, nieks neskaičiuoja amortizacijos . Gal durnai nuskambės, bet naujų dabartinių automobilių aš net sąlyginai bijau , nes neįsivaizduoju kaip be KASKO apsisaugot . Juk LED žibintai ir kitos patogios technologijos yra automobiliuose labai brangios, jei auto visko prikimštas , tai kad ir 5 metų senumo gali tapti galvos skausmu , kai už išdaužtą LED žibintą gali tekt susimokėt 1000-2000 eu . O naudotų juk nėra.

Bet kaip sako, viskas pagal piniginės storį, kiekvienas ariam savo vagą.

Artur
Pranešimai: 84
Užsiregistravo: Šeš Geg 11, 2019 4:17 am

Standartinė Artur » Pir Geg 13, 2019 1:04 am

Geriau naudotas ~4m auto nei naujas.

Suma kurią skiria kiekvienas vėlgi priklauso nuo pajamų. 3-4mėn alga (jei pastovi) man asmeniškai atrodo normalu skirt auto.

Gyvent reik pagal pajamas, bet nereik fanatiškai taupyt pradėt, kad jau išvis ten šeima su vaikais susilindus neaišku kokiam kibire , nors gali sau leisti erdvų patogų auto.

Pats dabar turiu Ford Focus, kaip ir užtenka, bet ne visada. Didžiausias minusas vietos trūkumas.

Žiurinėju i škoda superb. Norisi vietos ir viskas. Žadu pirkt 4-5 senumo. Kiek skaičiau auto geri atsiliepimai ir kokybė gera.

GKA
Pranešimai: 107
Užsiregistravo: Ket Vas 28, 2019 7:41 am

Standartinė GKA » Pir Geg 13, 2019 6:44 am

Aš jau kitoje temoje rašiau apie savo automobilį ir nuomonę apie auto keitimo dažnumą, tad tik pacituosiu:
GKA rašė:
Ket Bal 25, 2019 7:55 am
Turiu jau 3 automobilį. Aišku, visi buvo iki 2 tūkst € kainavę, o pirmasis išvis senelio palikimas, bet pirkdamas paskutinį automobilį išsikėliau tikslą su juo padraugauti bent 5metus.
Tai va, eina ja penkti metai, kaip važinėju su savo Volvo V70, 98 metų. Esu susivedęs visus remontus su datomis, kainomis, kilometražais, kada kas daryta. Pasidariau skaičiuoklę įsivertinti, kiek mašina man vidutiniškai kainuoja per mėn, nuo įsigijimo. Tai per pirmus 3 naudojimo metus buvo pakeisti pagrindiniai brangiausi mazgai - taip sakant, žinojau, kad dar važiuosiu ir negailėjau pinigų, nei pagrindinio diržo keitimui, nei naujai sankabai. Dabar jau pilnai pažįstu visą automobilį ir žinau, ką gali reikėti artimiausiu metu pažiūrėti, bet kiek tikrinausi viską, dažniausiai per 2 metus tarp techninių apžiūrų, remontas ateidavo būtent prieš apžiūrą.
Kalbant apie skaičiuoklę - įskaičiuojant mašinos įsigijimo kainą, draudimus, padangas, ratlankius, visus remontus ir tepalų bei filtrų keitimus, mašina man vidutiniškai kainuoja 93,16 €/mėn. Degalų nevertinu, nes tai jau yra kitos išlaidos automobiliui, kurios nepriklausomai nuo automobilio vis vien būtų patiriamos, bet jei ir vertint, tai degalams per mėnesį vidutiniškai išleidžiu dar po 70-90€.
Žinodamas šiuos skaičius ir kas padaryta automobiliui galiu tik prognozuoti, kad dar ramiai galėčiau važinėti su savo automobiliu iki kitos TA ir vidutinė suma išleidžiama jam nuo dabar tik mažės(jau gerus metus mažėja), kol nepradės byrėti brangiausi mano pakeisti mazgai.
Per metus vidutiniškai nuvažiuoju apie 20 tūkst. km, kol kas pasilieku prie 20 metų senumo mašinos laikymo ir važiavimo kuo ilgiau.
Jei automobilis būtų intervale nuo 5 iki 10 metų senumo, svarstyčiau apie automobilio keitimą šiek tiek trumpesniame intervale - kas 2-4 metus, kad automobilis nespėtų stipriai nuvertėti, o prisidedant nedidelę sumą prie parduodamo automobilio vertės išlaikyti automobilį iki 10 metų senumo.
GKA rašė:
Ket Bal 25, 2019 1:25 pm
Greit primečiau.

Priežiūra: 0,034€/km (įskaičiuota padangos, ratlankiai, draudimai)
Degalus kiek sunkiau vertinti, nes gerus 1,5 metų važinėjau su įmonės kortele ir už juos nemokėjau :D Bet pagal statistiką iš programėlės, nuo pernai metų birželio degalai gaunasi maždaug 0,087€/km.

Aš pats sau vertinimą pasidaręs esu, kiek man kainuoja mašina per mėn tik dėl to, kad pasilygint su naujos mašinos nuomos(ne lizingo) mėnesine įmoka. Ir manau, kad vertinti degalus, kiek kainuoja 1km nuvažiuoti su mašina yra nelabai objektyvu, vien dėl to, kad degalų kainos paskutiniu metu labai svyruoja ir tarkim po gero pusmečio, kaina vis labiau kylant, jau galėčiau gauti žymiai didesnę sumą kiek kainuoja nuvažiuoti 1 km ir atvirškčiai, jei kaina nukristų. Taip pat, degalų sąnaudos priklauso nuo keleto labai skirtingų faktorių, galbūt vieną mėnesį nuvažiuosi pora tūkstančių km vien už miesto, o kitą mėnesį jau tą patį atstumą nuvažiuosi 50%:50% santykiu mieste ir už miesto. Lygiai taip pat, kaip tai priklauso ir nuo oro sąlygų, ar liaudiškai sakant "kojos sunkumo". Ar nuvažiuosiu mažiau, jei sužinosiu, kad mano 1 km kelionė kainavo 10ct, vietoj 8,7ct? Nemanau. Lygiai taip pat, kaip nenuvažiuočiau daugiau, jei žinočiau, kad 1km kelionė man kainuos 5ct - važiuoju automobiliu tik ten, kur reikia ir kur negaliu nukeliauti peščiomis arba dviračiu, per atitinkamą laiką. :)
Tiesa, dabar situacija šeimoje šiek tiek pasikeitė, kadangi buvo reikalinga antra mašina, apie kurią jau buvo ilgai svarstyta ir išlaukta, kiek įmanoma ilgiau, kad jos nepirkti, bet kitaip tiesiog neišėjo. Įsigijom antrą automobilį - pagrindiniai kriterijai buvo, nedidelis, bet praktiškas, kad būtų tinkamas ne tik mieste važiuoti, bet ir ilgesnei kelionei dviese, iki 10 metų senumo, ekonomiškas ir automatas. Tokius kriterijus atitiko tik Toyota Auris hibridas. Tad šio automobilio planas pradžiai yra 2-4 metai, priklausomai nuo šio automobilio rinkos kainų bei naujesnių automobilių galimybėms atsinaujinti. :)
Senutė volvo vis dar lieka šeimoje ir bent iki kito apsilankymo techninėje apžiūroje tikiuosi neapleist jos, nors ir nuvažiuos mažiau.

harispoteris
Pranešimai: 8
Užsiregistravo: Ant Geg 14, 2019 7:31 pm

Standartinė harispoteris » Ant Geg 14, 2019 8:45 pm

Brick rašė:
Ket Kov 14, 2019 10:08 am
Ojojoj kaip su jumis sunku...

Išvardinsiu daiktus, pasakykite, kuriuos iš jų perkate naudotus

Telefonas
Televizorius
Mikrobangų krosnelė
Skalbimo mašina
Šaldytuvas

Spėju, kad naudotų jau nebeperkate? Jeigu perkate šiuos daiktus TIK naudotus, nes taip pigiau ir taip artėjate prie savo FN tai man jūsų gaila

"Tai aš irgi all the way for 3-4 metų apynaują auto" Facepalm
na, is pacio isvardintu perku naudota skalbimo masina, bet labai labai gera Miele - nes esu isitikines, kad ji mazdaug 2x geresne uz nauja Samsung :D

Sitis
Pranešimai: 117
Užsiregistravo: Sek Kov 17, 2019 8:02 pm

Standartinė Sitis » Tre Geg 15, 2019 7:08 am

Atsiprašau kad ne į temą apie auto, bet labai palietė nervą skalbimo mašina tad mini istorija. Apie panašią situaciją tik su džiovykle :) Nes požiūrio anksčiau buvau to paties :D Gal perkelti į naują temą jei šita diskusija toliau tęsis. Tarkime "Nauja buitinė technika VS naudota"

Žodžiu, pirkau prieš pusantrų metų labai gerą naudotą Miele už 250. Suokė pardavėjas kad ji neužmušama, o detalių yra pilna nes tuomet dar gamino kad remontuoti, dabar gamina kad sugedus keisti. Nu gerai, paėmiau. Nepaisant to kad baisi kaip gyvenimas :) Kampuota visa ir pan. Bet man tai nesvarbu.
Dirbo apie metus, gal kiek daugiau. Pradėjo dūminti. Į remontą. Pasirodo į turbiną pradėjo leisti vandenį kažkur per tarpinę (tipinė senatvinė problema su gumom kurios tiesiog suįra) kuri bala žino kur gali būti, reikia berti dalimis ir aiškintis. Plius turbina kadangi užpylus sudegė ir ji nesiremontuoja, reikia keisti kas neapsimoka nes nauja senovinė Mieles turbina kainuos daugiau negu kainavo džiovyklė o naudotų neturi. Pasiūlymas iš meistriuko. Sako mes galime šią atpirkti už 70 EUR jei aš pirksiu kitą naudotą Miele iš jų už 370. Turi dar geresnę :D Skamba kaip aferistai bet buvo daugiau visokių pokalbių tačiau nenoriu išsiplėsti, bet iki to atpirkimo prieita buvo po visų variantų apsvarstymo kaip supratau ant dalių ir tam kad prakišti dar vieną savo naudotą :)
Tada pasiskaičiavau viską, nusipirkau BEKO naują su papildoma 5 metų garantija (viso berods 7 metai garantijos). Gavosi kažkas apie 370. Ji buvo pigiausia iš visų, bet atrodo padoriai, džiovina lygiai taip pat gerai. Sanaudų palyginimas: Miele jei priduoti atgal: 250-70= ~180 EUR ~metams / ~0,7 EUR džiovinimas + elektra kurios Miele siurba spėju bent dvigubai daugiau nes šilumą visą į lauką meta o BEKO recirkuliuoja. Žiemą aišku gerai kai vonia prišyla nuo džiovyklės :) Vasarą reikia galvoti kada džiovinti kad pirties nebūtų nuo tos mielės :)
BEKO gausis kažkur 0,2 EUR džiovinimas + energijos taupymas. ~4 kartus pigiau jei elektrą įskaičiuoti, gal dar daugiau.

Į vienus vartus pigus daiktas galintis atlikti tą pačią funkciją su ilga garantija :)

biogas
Pranešimai: 96
Užsiregistravo: Tre Kov 06, 2019 12:37 pm

Standartinė biogas » Tre Geg 15, 2019 7:55 am

Tai su mašinom irgi ta pati logika: ar taupi nauja škoda, ar ne tokia taupi, ne tokia nauja BMW :). Čia kiek prisiimi rizikos ir kiek prekės ženklu pasitiki. Paskaičiuot manau nėra kaip. Tik su nauja škoda, gali tiksliai suskaičiuoti kiek kainuos, su nenauja BMW yra neapibrėžtumo.

Vartotojo avataras
Mr. BM.
Pranešimai: 327
Užsiregistravo: Ant Vas 26, 2019 12:13 pm

Standartinė Mr. BM. » Tre Geg 15, 2019 8:06 am

biogas rašė:
Tre Geg 15, 2019 7:55 am
Tai su mašinom irgi ta pati logika: ar taupi nauja škoda, ar ne tokia taupi, ne tokia nauja BMW :). Čia kiek prisiimi rizikos ir kiek prekės ženklu pasitiki. Paskaičiuot manau nėra kaip. Tik su nauja škoda, gali tiksliai suskaičiuoti kiek kainuos, su nenauja BMW yra neapibrėžtumo.
Perkant naują auto svarbu objektyviai pasverti ar naujo automobilio nuvertėjimas (50-60% per 3 metus) pirmaisiais eksploatavimo metais, kasko įmokos ir pan. nebus didesnės už dėvėto automobilio eksploatacijos išlaidas. Dažnai taip ir būna, tuo labiau, komfortas važiuojant su ekonominės klasės automobiliu visgi nėra toks, kaip su vidutinės klasės 3-6 metų senumo automobiliu.
Naujausias straipsnis Balticmustache tinklaraštyje: Investavimas į ETF. Rizikos

Skelbti atsakymą