"Ūsuotojų" auto

Temos, kurios nepatenka į aukščiau paminėtas kategorijas.
Skelbti atsakymą
GKA
Pranešimai: 107
Užsiregistravo: Ket Vas 28, 2019 7:41 am

Re: "Ūsuotojų" auto

Standartinė GKA » Pir Rgp 12, 2019 5:22 am

Uci rašė:
Sek Rgp 11, 2019 10:03 pm

Aš niekaip nesuprantu kur Jūs visi matot tą 50-60% per 3 metus? Nėra tokių automobilių! Nėra! Nebent nusipirktum visišką subinę, kokį SangYoung ar kokią kitą nesamonę.
Atsidaryk autoplius, autogidą ar dar kokį kitą auto pardavimo skelbimų portalą ir rasi daug.
Galiu pasakyt realų pavyzdį, kažkada važiuojant su žmona pamačiau vieną iš savo svajonių - Volvo V90 kelyje ir kažkaip su žmona pakalbėjom apie kainas. Nusprendžiau patikrinti, tai 2017 Volvo S90/V90 kainuoja tarp 20-30k€, kai tuo tarpu toks pat modelis salone 50-70k€.
Tavo paminėtas golf, turbūt irgi parašei, bet panaudotų auto kainų patikrint nesugalvojai - deja kainuodami nuo 20k salone, panaudoti 2016-2017 metų VW Golf kainuoja nuo 7k iki 14k.
Tokia ta realybė ir prarasti 50-60% vertės per 2-3 metus nėra taip sunku, kaip iš tiesų gali pasirodyt.

biogas
Pranešimai: 96
Užsiregistravo: Tre Kov 06, 2019 12:37 pm

Standartinė biogas » Pir Rgp 12, 2019 8:39 am

GKA rašė:
Pir Rgp 12, 2019 5:22 am

- deja kainuodami nuo 20k salone, panaudoti 2016-2017 metų VW Golf kainuoja nuo 7k iki 14k.
Tokia ta realybė ir prarasti 50-60% vertės per 2-3 metus nėra taip sunku, kaip iš tiesų gali pasirodyt.
Ar nėra čia taip kad tie "panaudoti" jau daužti ir atkalti? Tai ir kaina atitinkama tada...

biogas
Pranešimai: 96
Užsiregistravo: Tre Kov 06, 2019 12:37 pm

Standartinė biogas » Pir Rgp 12, 2019 8:42 am

Brick rašė:
Pir Rgp 12, 2019 5:13 am
Darbinio automobilio išlaidos įtraukiamos į įmonės veiklos sąnaudas, kas mažina įmonės pelną, mokesčius ir t.t.
Jei nori gauti tokią pačią naudą sau per atlyginimą, gali drąsiai pridėti GPM, Sodrą - įmonei skirtumas 2x
Apie ką čia reikia mastyti?
Tai čia žiūrint iš įmonės pusės, bet mano kišenėje nuo to pinigo (kuriuos galiu panaudoti bet kaip) daugiau neatsiranda. Be to kodėl įmonės masiškai nenaudoja auto vietos algos dalies, jei taip gerai?

aidynskas
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: Ant Vas 26, 2019 12:56 pm

Standartinė aidynskas » Pir Rgp 12, 2019 9:31 am

biogas rašė:
Pir Rgp 12, 2019 8:42 am
Brick rašė:
Pir Rgp 12, 2019 5:13 am
Darbinio automobilio išlaidos įtraukiamos į įmonės veiklos sąnaudas, kas mažina įmonės pelną, mokesčius ir t.t.
Jei nori gauti tokią pačią naudą sau per atlyginimą, gali drąsiai pridėti GPM, Sodrą - įmonei skirtumas 2x
Apie ką čia reikia mastyti?
Tai čia žiūrint iš įmonės pusės, bet mano kišenėje nuo to pinigo (kuriuos galiu panaudoti bet kaip) daugiau neatsiranda. Be to kodėl įmonės masiškai nenaudoja auto vietos algos dalies, jei taip gerai?
Kas sake, kad nenaudoja?

Vartotojo avataras
Mr. BM.
Pranešimai: 327
Užsiregistravo: Ant Vas 26, 2019 12:13 pm

Standartinė Mr. BM. » Pir Rgp 12, 2019 11:22 am

Tik mažoji dalis žmonių gali naudotis automobiliais iš darbovietės. Ypač tokiomis pat sąlygomis kaip nuosavu automobiliu. Niekas nesako, kad tai blogai, bet tai labiau išimtis, nei taisyklė. Jau net nekalbant apie žmones, kurie dirba savarankiškai.
Naujausias straipsnis Balticmustache tinklaraštyje: Investavimas į ETF. Rizikos

laurizas
Pranešimai: 117
Užsiregistravo: Ant Bal 16, 2019 8:28 am

Standartinė laurizas » Pir Rgp 12, 2019 12:58 pm

Atsidaryk autoplius, autogidą ar dar kokį kitą auto pardavimo skelbimų portalą ir rasi daug.
Atsidaryk mobile.de, autoscout24.de ir kažin kiek ten rasi. Į LT vežami pagrinde su defektais ir nupirkti DE iš vietinių perekūpų, turkų, albanų ir pan. Tai nelabai galima lyginti. Arba tu lygini naujo kainą ir 2-3 metų senumo su rida virš 200 000. Tada taip, gal ir galima rast. Pats pirkau 3 metų Golf rida 190 000 už 10000, kai toks naujas kokie 25 000 kainavo.

GKA
Pranešimai: 107
Užsiregistravo: Ket Vas 28, 2019 7:41 am

Standartinė GKA » Pir Rgp 12, 2019 1:39 pm

biogas rašė:
Pir Rgp 12, 2019 8:39 am
GKA rašė:
Pir Rgp 12, 2019 5:22 am

- deja kainuodami nuo 20k salone, panaudoti 2016-2017 metų VW Golf kainuoja nuo 7k iki 14k.
Tokia ta realybė ir prarasti 50-60% vertės per 2-3 metus nėra taip sunku, kaip iš tiesų gali pasirodyt.
Ar nėra čia taip kad tie "panaudoti" jau daužti ir atkalti? Tai ir kaina atitinkama tada...
Čia bendri pastebėjimai iš to, ką galima pasižiūrėti prieš rašant, kad nėra automobilių su tokiu nuvertėjimu. Taip su panaudotu auto visada yra rizika, kurią irgi reikia įsivertinti.
laurizas rašė:
Pir Rgp 12, 2019 12:58 pm
Atsidaryk autoplius, autogidą ar dar kokį kitą auto pardavimo skelbimų portalą ir rasi daug.
Atsidaryk mobile.de, autoscout24.de ir kažin kiek ten rasi. Į LT vežami pagrinde su defektais ir nupirkti DE iš vietinių perekūpų, turkų, albanų ir pan. Tai nelabai galima lyginti. Arba tu lygini naujo kainą ir 2-3 metų senumo su rida virš 200 000. Tada taip, gal ir galima rast. Pats pirkau 3 metų Golf rida 190 000 už 10000, kai toks naujas kokie 25 000 kainavo.
Laurizas, tai toks kaip tavo pirktas auto ir yra lygiai 60% nuvertėjęs nuo pirkimo kainos. O kalbant apie užsienio antrinės rinkos portalus - mobile.de kainų rėžiai tie patys, tik pasirinkimas vietoj apie 50 auto Lietuvoje, 11000 auto Vokietijoje.
O golf iš salono nebūtinai kainuos 20k ar 25k, kai pradėsi rinktis visą jų reklamuojamą papildomą įrangą, kurios neretu atveju nebūna bendroje komplektacijoje.
Brick rašė:
Pir Rgp 12, 2019 5:13 am
Jei nori gauti tokią pačią naudą sau per atlyginimą, gali drąsiai pridėti GPM, Sodrą - įmonei skirtumas 2x
Apie ką čia reikia mastyti?
Greičiausiai tą pačią naudą per atlyginimą darbdavys duotų neatskaičius mokesčių ir GPM, Sodra ir kiti dalykai ją tiesiog sumažintų.

Vartotojo avataras
Brick
Pranešimai: 21
Užsiregistravo: Pen Kov 01, 2019 6:41 pm

Standartinė Brick » Pir Rgp 12, 2019 2:16 pm

Aha, tik nepamiršk įsivertinti, kad automobilis su 200k rida jau yra lavonas! Vokietis tokiu automobiliu nusikrato, o lietuvis perka 30% pigiau nei parduotuvės kaina ir jaučiasi sutaupęs. Pirma karta nuo žagrės, ką čia ir bepridursi

Vartotojo avataras
Mr. BM.
Pranešimai: 327
Užsiregistravo: Ant Vas 26, 2019 12:13 pm

Standartinė Mr. BM. » Pir Rgp 12, 2019 3:21 pm

Brick rašė:
Pir Rgp 12, 2019 2:16 pm
Aha, tik nepamiršk įsivertinti, kad automobilis su 200k rida jau yra lavonas! Vokietis tokiu automobiliu nusikrato, o lietuvis perka 30% pigiau nei parduotuvės kaina ir jaučiasi sutaupęs. Pirma karta nuo žagrės, ką čia ir bepridursi
Komentaras su iškraipytais skaičiais.

Kad būtų aišku, iškart pasakau - niekada nepirkčiau devėto automobilio Lietuvoje. Ir nerekomenduočiau kitiems.

Pirkau automobilį 8 metų senumo su 240k rida. Pats parsivežiau iš Vakarų. Naujas kainavo 65k, mokėjau 9k. Iškart investavau 1k į maintenance, nes buvau suplanavęs. Nesu specialistas, išmanau apie automobilius vidutiniškai, važinėju jau 4 metus (70k km) sėkmingai be gedimų. Kasko ar kitokių priverstinių paslaugų nereikia, nes auto vagystė ar pan. nesudarytų kritinės situacijos gyvenime (auto už 2-3 atlyginimus). Tradiciškai pasidarau reikalingą maintenance (tepalai, filtrai, stabdžiai ir pan.) ko reikia ir naujam auto.

Galiu paminėti, kad tuo metu rimtai svarsčiau galimybę pirkti 3-4 metų senumo automobilį. Kaina tokios pat komplektacijos automobilių buvo irgi su 50+% nuolaida. Šiandien lyginant tos pačios komplektacijos automobilių kainas matau tokias pat ir dar didesnes nuolaidas. Tad tikrai ne 30% kaip mini komenatare. Taip, su 200k rida. So what? Jeigu tai vidutinės klasės auto, visiškai nesijaučia. Vakaruose nuvažiuoti atstumai visai kitaip paveikia automobilį. Per dieną 300km (1500km/sav ir 4500km/mėn.) autobanuose automobilį "drožia" gerokai mažiau nei atitinkami km Lietuvos keliuose.

Iš salono apsimoka imti nebent vadinamus "kibirus" už pačią mažiausią kaina ir ant įmonės. Bet kam vairuoti tokius, kai už mažesnius pinigus galima vairuoti gerokai komfortiškesnius auto?
Naujausias straipsnis Balticmustache tinklaraštyje: Investavimas į ETF. Rizikos

Uci
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: Tre Lie 31, 2019 7:51 am

Standartinė Uci » Pir Rgp 12, 2019 5:00 pm

Mr. BM. rašė:
Pir Rgp 12, 2019 3:21 pm
Brick rašė:
Pir Rgp 12, 2019 2:16 pm
Aha, tik nepamiršk įsivertinti, kad automobilis su 200k rida jau yra lavonas! Vokietis tokiu automobiliu nusikrato, o lietuvis perka 30% pigiau nei parduotuvės kaina ir jaučiasi sutaupęs. Pirma karta nuo žagrės, ką čia ir bepridursi
Komentaras su iškraipytais skaičiais.

Kad būtų aišku, iškart pasakau - niekada nepirkčiau devėto automobilio Lietuvoje. Ir nerekomenduočiau kitiems.

Pirkau automobilį 8 metų senumo su 240k rida. Pats parsivežiau iš Vakarų. Naujas kainavo 65k, mokėjau 9k. Iškart investavau 1k į maintenance, nes buvau suplanavęs. Nesu specialistas, išmanau apie automobilius vidutiniškai, važinėju jau 4 metus (70k km) sėkmingai be gedimų. Kasko ar kitokių priverstinių paslaugų nereikia, nes auto vagystė ar pan. nesudarytų kritinės situacijos gyvenime (auto už 2-3 atlyginimus). Tradiciškai pasidarau reikalingą maintenance (tepalai, filtrai, stabdžiai ir pan.) ko reikia ir naujam auto.

Galiu paminėti, kad tuo metu rimtai svarsčiau galimybę pirkti 3-4 metų senumo automobilį. Kaina tokios pat komplektacijos automobilių buvo irgi su 50+% nuolaida. Šiandien lyginant tos pačios komplektacijos automobilių kainas matau tokias pat ir dar didesnes nuolaidas. Tad tikrai ne 30% kaip mini komenatare. Taip, su 200k rida. So what? Jeigu tai vidutinės klasės auto, visiškai nesijaučia. Vakaruose nuvažiuoti atstumai visai kitaip paveikia automobilį. Per dieną 300km (1500km/sav ir 4500km/mėn.) autobanuose automobilį "drožia" gerokai mažiau nei atitinkami km Lietuvos keliuose.

Iš salono apsimoka imti nebent vadinamus "kibirus" už pačią mažiausią kaina ir ant įmonės. Bet kam vairuoti tokius, kai už mažesnius pinigus galima vairuoti gerokai komfortiškesnius auto?
Na pradėkim nuo to, kad reakia obuolius lyginti su obuoliais. Aš kalbėjau apie pakomplektuoto auto kainą 20k dabartinėm kainom. Startinė kaina dabar 17.5m, o pries 3-5 metus ta pati kaina buvo kokius 7-10proc mazesne, tai tarkim 60proc. nuo 15k. yra tik 6k pagal to meto kainas, tai dabar nuo 6k turėtų prasidėti ir po to pagal komplektaciją i viršų kilti, bet to nėra. Be to, autopliuse patys pigiausi amerikoniški variantai, kurie iš esmės rinkoje pigūs dėl jų istorijos, kitokių modifikacijų ir t.t. Lietuvoje pirkti nauji automobiliai, su lietuviška istorija ir ne įmonės rida yra brangūs. Tarkim aš per 5m. susukčiau kokius 80-100k., tai manot ją parduočiau tik už 40proc. vertės? Nemanau.

Tavo pateiktas pvz. yra prabangaus automobilio. Prabangūs automobiliai nuvertėja žymiai daugiau, bet manau važinėjimas su 3.0l 180kw BMW ir taupymu nesusiveda į vieną vietą, taip? Pats BM rašai ir motyvuojiį darbą važiuoti per lietu su dviračiu, o dabar siūlai geriau važinėti 200k. bėgusiu senu, bet "ale" komfortišku auto, nei vidutinės klasės nauju. Kažkaip čia man nesisusideda viskas. Tik nesupyk, aš tave palaikau už tai ką darai ir džiaugiuosi, kad esi, bet šiuo atvveju nesutinku.

Nesakau, kad būtent naujas geriausias visiems ir visada, bet kai kuriais atvėjais verta pasvarstyti, nes įveda daug aiškumo į mobilumą ir nuima labai daug galvos skausmo.

Skelbti atsakymą