"Ūsuotojų" auto

Temos, kurios nepatenka į aukščiau paminėtas kategorijas.
Skelbti atsakymą
Barzdocius
Pranešimai: 106
Užsiregistravo: Tre Vas 27, 2019 6:24 am

Re: "Ūsuotojų" auto

Standartinė Barzdocius » Pir Rgp 12, 2019 6:11 pm

Cia sakyciau kiekvienam savo. Jei tau automobilis yra tik mobilumas ir vairavimas nesuteikia jokio malonumo, tai naujesnis gal ir geriau - maziau sansu apturet brangius remontus. Bet jei zmogui patinka vairuoti ir jis noretu, kad tas veiksmas teiktu papildoma malonuma uz tuos pacius pinigus, tai kodelgi ir nepaemus galingo, malonaus vairuoti automobilio?
Jeigu egzistuotu vienas sprendimas tinkantis visiems, seniai nebeliktu tiek skirtingu automobiliu, o visi vazinetumem tokiais paciais, idealiais automobiliais.
Paveikslėlis

GKA
Pranešimai: 107
Užsiregistravo: Ket Vas 28, 2019 7:41 am

Standartinė GKA » Ant Rgp 13, 2019 5:05 am

Brangūs remontai dažniausiai pasirodo ne tokie brangūs kai palygini juos su privalomo aptarnavimo servise kaina. Su nauju automobiliu ne tik permoki jį pirkdamas, bet dar ir esi įpareigotas bent kartą metuose apsilankyti aptarnavimui. Todėl aš palaikau idėja, kad geriau geras panaudotas, nei gerokai brangesnis naujas.

biogas
Pranešimai: 96
Užsiregistravo: Tre Kov 06, 2019 12:37 pm

Standartinė biogas » Ant Rgp 13, 2019 6:50 am

Kad naudotas bus pigau tai manau niekas nesiginčija. Golfas už 500 bus visada pigiausias variantas. Čia gi diskutuojam apie kainos/komforto santykio optimumą. Pvz. man gyvenančiam gerokai už miesto ir turint 1 auto ant šeimos, nauja auto duoda ramybę, kad visada užsikurs ir važiuos, ko negalėčiau pasakyti apie golfą už 500. Bet ta ramybė turi savo kainą.

Vartotojo avataras
Mr. BM.
Pranešimai: 327
Užsiregistravo: Ant Vas 26, 2019 12:13 pm

Standartinė Mr. BM. » Ant Rgp 13, 2019 6:53 am

Uci rašė:
Pir Rgp 12, 2019 5:00 pm

Na pradėkim nuo to, kad reakia obuolius lyginti su obuoliais. Aš kalbėjau apie pakomplektuoto auto kainą 20k dabartinėm kainom. Startinė kaina dabar 17.5m, o pries 3-5 metus ta pati kaina buvo kokius 7-10proc mazesne, tai tarkim 60proc. nuo 15k. yra tik 6k pagal to meto kainas, tai dabar nuo 6k turėtų prasidėti ir po to pagal komplektaciją i viršų kilti, bet to nėra. Be to, autopliuse patys pigiausi amerikoniški variantai, kurie iš esmės rinkoje pigūs dėl jų istorijos, kitokių modifikacijų ir t.t. Lietuvoje pirkti nauji automobiliai, su lietuviška istorija ir ne įmonės rida yra brangūs. Tarkim aš per 5m. susukčiau kokius 80-100k., tai manot ją parduočiau tik už 40proc. vertės? Nemanau.

Tavo pateiktas pvz. yra prabangaus automobilio. Prabangūs automobiliai nuvertėja žymiai daugiau, bet manau važinėjimas su 3.0l 180kw BMW ir taupymu nesusiveda į vieną vietą, taip? Pats BM rašai ir motyvuojiį darbą važiuoti per lietu su dviračiu, o dabar siūlai geriau važinėti 200k. bėgusiu senu, bet "ale" komfortišku auto, nei vidutinės klasės nauju. Kažkaip čia man nesisusideda viskas. Tik nesupyk, aš tave palaikau už tai ką darai ir džiaugiuosi, kad esi, bet šiuo atvveju nesutinku.

Nesakau, kad būtent naujas geriausias visiems ir visada, bet kai kuriais atvėjais verta pasvarstyti, nes įveda daug aiškumo į mobilumą ir nuima labai daug galvos skausmo.
Na specialiai po tavo komentaro palyginau obuolius su obuoliais.

1. Atsidarau vw puslapį ir žiūri vw golf 2019 1.5l kainas. Patys patys pigiausi ~20 000€ tik už automobilį.
Atsidarau mobile.de (čia auto brangesni nei LT) ir tokių pat golfų yra apie 1500. Prascrolinus 4 puslapius reklamų išlenda 2016m. auto pasiūlymai nuo 9000€. Nuolaida 50%+

2. Sakykim su golf buvo tik sutapimas. Imam kitą darbinį arkliuką škodą octavia. Žiūriu naujų škoda kainas Lietuvoje, tai su pačia skurdžiausia komplektacija ir mažiausiu litražu kainuoja ~19 000€.
Suvedu tuos pačius duomenis į mobile.de 3-4 metų senumo automobiliams. 4200 automobilių. Čia jau prireikė prascrolinti 10 puslapių, kol išlindo pasiūlymai be reklamų. Kainos nuo 7950€. Nuolaida 50%+

Kaip ir pats sakei, geresniems automobiliams kainos rėžiai yra dar didesni.

Toliau dėl taupumo vs gero automobilio. Taip, taupyti gerai, tačiau tą reikia daryti racionaliai. Taupyti vardan taupymo nėra prasmės, svarbu gyventi ir šiandien. Ir reikia atskirti labai svarbų momentą: automobilis mieste yra absoliučiai neracionali transporto priemonė: lėtas judėjimas, išmetamųjų dujų koncentracija, nesveika automobiliui, yra nemažai pigesnių, ekologiškesnių, paprastesnių ir sveikinesnių alternatyvų. O mokant susitvarkyti gyvenimą (būstas geroje vietoje) tai mieste automobilio išvis nereikia. Tačiau užmiestyje automobilis yra all the way to go. Ilgoms kelionėms tai nepakeičiama transporto priemonė leidžianti patogiai, palyginti pigiai, greitai keliauti. Jokia kita transporto priemonė nesuteikia tokio mobilumo.
Turint aukščiau aprašytą automobilio naudojimo koncepcija, net nekyla noras pirkti naują patį pigiausią automobilį. Tokie automobiliai nėra komfortiški, dažniau yra kompaktiški nei patogūs, varikliai jų silpni (teks jį smaugti autostradose), o už jų kainą galima nusipirkti patikimą 4-6 metų senumo aukštesnės klasės automobilį, kuriam padarius privalomus maintenance remontus bus važiuojama toli, be įsipareigojimų (kasko, privalomi oficial maintenance) ir svarbiausia patogiai. Nežinau kaip važiuoja tavo minėto galingumo BMW, bet esu už tai, kad variklį rinktis ne kuo mažesnio litražo, o tą, kuris siūlo geriausią galingumo/sanaudų santykį. Jeigu BMW 180kw trasoje naudoja 6l, kam rinktis vw golf 1.5 70kw, kuris trasoje naudos tiek pat kuro? Automobilio dinamika naudinga keliaujant užmiesčio keliuose, autostradose, o ką jau kalbėti apie kalnus ar europos greitkelius.
Naujausias straipsnis Balticmustache tinklaraštyje: Investavimas į ETF. Rizikos

laurizas
Pranešimai: 117
Užsiregistravo: Ant Bal 16, 2019 8:28 am

Standartinė laurizas » Ant Rgp 13, 2019 7:47 am

Jei tuose pasiūlymuose ridos didelės, tai kaip galima lyginti? Nes amžius tik vienas iš kainos kriterijų be ridos ir komforto įrangos. Lyginčiau naujo kainą ir 3 metų su rida max 80 000 kaina ir panašia komplektacija (pavarų dėžė, salono apdaila, šviesos ir t.t). Tokiu atveju kažin ar bus tas 50 proc.

Vartotojo avataras
Brick
Pranešimai: 21
Užsiregistravo: Pen Kov 01, 2019 6:41 pm

Standartinė Brick » Ant Rgp 13, 2019 7:55 am

Mr. BM, parodyk man tikrus pasiūlymus gerų automobilių už pusę kainos.
Ne laužus su 200k km rida, o normalią Octavia ar Golfą trijų metų su 60k km ridos už pusę kainos
Nereikia demagogijos, įdėk nuorodas ir einu nusipirksiu

Artur
Pranešimai: 84
Užsiregistravo: Šeš Geg 11, 2019 4:17 am

Standartinė Artur » Ant Rgp 13, 2019 8:21 am

Sveiki,

Prisidėsiu prie diskusijos, jokias būdais nepirkit iš lietuvių (nebent ten žiauriai geras pažįstamas, kuris tikrai neapgaus).
Pvz iš gyvenimo. Belgas taksistas (privati įmonė) per 3 metus su savo audi a6 universalu, pirktu iš salono nauju, virš 600k km pravažiuoja. Tai jau jo ne pirma iš salono. Sakė "jūsiškiai" iškart nuperka vos ne tą pačią dieną, kai įdeda skelbimą. Aiškus atsuka rida iki kokių 100k Lietuvoj, nes tokio senumo auto normalu būtų. Auto lig ir naujas, bet nujotas, o atrodo gražu viskas.

Vartotojo avataras
Mr. BM.
Pranešimai: 327
Užsiregistravo: Ant Vas 26, 2019 12:13 pm

Standartinė Mr. BM. » Ant Rgp 13, 2019 9:27 am

Brick rašė:
Ant Rgp 13, 2019 7:55 am
Mr. BM, parodyk man tikrus pasiūlymus gerų automobilių už pusę kainos.
Ne laužus su 200k km rida, o normalią Octavia ar Golfą trijų metų su 60k km ridos už pusę kainos
Nereikia demagogijos, įdėk nuorodas ir einu nusipirksiu
Pagal tavo komentarą, pastarieji 8 mano gyvenimo metai yra demagogija. Vairuoju antrą automobilį, kuris buvo pirktas mano aprašytu būdu ir realiai matau ant popieriaus sutaupymą + didesnį komfortą.

Automobilis ne pienas ar dešra su galiojimo terminu, kad pirkti pagal ridą. Jau antras ar trečias puslapis vien rida, rida ir rida. Imu suprasti, kodėl Autoplius esančiuose skelbimuose praktiškai visi automobiliai su 200k ir mažesnėmis atsuktomis ridomis. Nes Lietuviai perka pagal ridą. Čia rimtai tik tokie kriterijai?

Aš pats niekada nepirkau auto pagal ridą. Visada žiūriu realią automobilio būklę, salono nusidevėjimą, priežiūros cikliškumą, garsus, kėbulo išlaikymą, galiausiai patį savininką ir jo požiūrį į automobilį (rūkymas, įvairios charakterio ir asmenybės detalės ir pan.). Ir tik po to į ridą, kurią praktiškai galima atspėti. Žmonės vairuoja skirtingai, rasti tvarkingą automobilį galima ir su didesne rida. Jeigu yra bent šioks toks vyriškas common sense, Vokietijoje be didesnio vargo nusipirksi auto su 200k rida, 4-5 metų senumo, bet geros būklės. Parvarius pakeičiami visi esminiai mazgai ir sėkmingai toliau važiuojama iki 350k ridos.

Pagal mano skaičiavimus išleidau 30-40% mažiau nei pirkdamas naujus auto. Džiaugsmas tik didesnis, nes kaip minėjau perkami vidutinės ar aukštesnės klasės auto.
Naujausias straipsnis Balticmustache tinklaraštyje: Investavimas į ETF. Rizikos

Vartotojo avataras
Mr. BM.
Pranešimai: 327
Užsiregistravo: Ant Vas 26, 2019 12:13 pm

Standartinė Mr. BM. » Ant Rgp 13, 2019 9:39 am

Artur rašė:
Ant Rgp 13, 2019 8:21 am
Sveiki,

Prisidėsiu prie diskusijos, jokias būdais nepirkit iš lietuvių (nebent ten žiauriai geras pažįstamas, kuris tikrai neapgaus).
Pvz iš gyvenimo. Belgas taksistas (privati įmonė) per 3 metus su savo audi a6 universalu, pirktu iš salono nauju, virš 600k km pravažiuoja. Tai jau jo ne pirma iš salono. Sakė "jūsiškiai" iškart nuperka vos ne tą pačią dieną, kai įdeda skelbimą. Aiškus atsuka rida iki kokių 100k Lietuvoj, nes tokio senumo auto normalu būtų. Auto lig ir naujas, bet nujotas, o atrodo gražu viskas.
Pritariu. Beje, toks automobilis su iki 100k ar dar mažiau atsukta rida naujas atrodys tik perkančiam pagal Brick "ridos metodologiją". Realiai tai visame kame akivaizdžiai matysis nusidevėjimas.

P.S. geras pvz., kad taksi paslaugoms drožiamas auto gali važiuoti ir 300k ir 400k ir 600k km.
Naujausias straipsnis Balticmustache tinklaraštyje: Investavimas į ETF. Rizikos

laurizas
Pranešimai: 117
Užsiregistravo: Ant Bal 16, 2019 8:28 am

Standartinė laurizas » Ant Rgp 13, 2019 10:40 am

Brick rašė:
Ant Rgp 13, 2019 7:55 am
Ne laužus su 200k km rida, o normalią Octavia ar Golfą trijų metų su 60k km ridos už pusę kainos
200 k nėra laužas, tik pritariu, kad BM lygina obuolius su bepradedančiais pūti obuoliais.

Skelbti atsakymą