N26 bankas

Temos, kurios nepatenka į aukščiau paminėtas kategorijas.
Dr. Fake
Mustachian
Pranešimai:166
Užsiregistravo:Šeš Bir 08, 2019 7:24 am
Išsiųsta patiktukų: 5
Gavo patiktukų: 32
N26 bankas

Standartinė Dr. Fake » Sek Bal 17, 2022 6:05 pm

Manau yra naudojančių čia N26, įdomu ar paskutiniu metu nebuvo staigmenų? Vis pasigirsta rašančių, kad random užblokuoja sąskaitas/paskyras. Pats naudoju minimaliai, labiau kaip backup'ą su pora šimtų europinių, jei netyč kokio ATM reiktų, ir nebūtų Swed'inio (nes leidžia 3 k./mėn nemokamai nusiimt). Bet kažkaip kuo toliau, tuo labiau nesmagiai tokios naujienos nuteikia..

https://www.reddit.com/r/n26bank/commen ... _join_our/

https://www.facebook.com/groups/6670498 ... 9873066413

Vartotojo avataras
Stoic
Mustachian
Pranešimai:223
Užsiregistravo:Ket Vas 28, 2019 2:44 pm
Išsiųsta patiktukų: 144
Gavo patiktukų: 9

Standartinė Stoic » Pir Bal 18, 2022 3:10 pm

Dr. Fake rašė:
Sek Bal 17, 2022 6:05 pm
Manau yra naudojančių čia N26, įdomu ar paskutiniu metu nebuvo staigmenų? Vis pasigirsta rašančių, kad random užblokuoja sąskaitas/paskyras. Pats naudoju minimaliai, labiau kaip backup'ą su pora šimtų europinių, jei netyč kokio ATM reiktų, ir nebūtų Swed'inio (nes leidžia 3 k./mėn nemokamai nusiimt). Bet kažkaip kuo toliau, tuo labiau nesmagiai tokios naujienos nuteikia..

https://www.reddit.com/r/n26bank/commen ... _join_our/

https://www.facebook.com/groups/6670498 ... 9873066413
O-ou. Skaitant antraštes ir reddit komentarus atrodo grėsmingai. Visą atlyginimą gaunu ten. Nelaikau stovinčio ten daugiau nei vieno atlyginimo tai taip ir paliksiu.

Vartotojo avataras
avelė
Pradedantis Mustachian
Pranešimai:36
Užsiregistravo:Sek Geg 03, 2020 4:15 pm
Išsiųsta patiktukų: 8
Gavo patiktukų: 7

Standartinė avelė » Ant Bal 19, 2022 1:07 pm

Man laiškas atėjo 04-14.
Gavus laišką nenorėjau patikėti, galvojau, kad scam'as nors ir gavau iš oficialaus e-pašto ir be neteisingų nuorodų.
Dar sukėlė abejonių tai kas buvo parašyta: "This termination is effective immediately.", o aš vistiek galėjau prisijungti.
Anyway persivedžiau visas lėšas į kitą acc (dar sumokėjau €0,49 už instant pavedimą) ir po keletos valandų jau visos N26 funkcijos nebeveikė.
Kai atjungia acc vienintelis būdas su jais susisiekti e-paštu.

Gaila.
8-)

Vartotojo avataras
Gerietis
Mustachian
Pranešimai:161
Užsiregistravo:Pir Kov 02, 2020 9:57 am
Išsiųsta patiktukų: 120
Gavo patiktukų: 33

Standartinė Gerietis » Ant Bal 19, 2022 2:09 pm

O dėl kokios priežasties blokuoja akauntus?
Rule No. 1: Never lose money.
Rule No. 2: Never forget rule No. 1.

Vartotojo avataras
Stoic
Mustachian
Pranešimai:223
Užsiregistravo:Ket Vas 28, 2019 2:44 pm
Išsiųsta patiktukų: 144
Gavo patiktukų: 9

Standartinė Stoic » Ant Bal 19, 2022 4:08 pm

avelė rašė:
Ant Bal 19, 2022 1:07 pm
Man laiškas atėjo 04-14.
Gavus laišką nenorėjau patikėti, galvojau, kad scam'as nors ir gavau iš oficialaus e-pašto ir be neteisingų nuorodų.
Dar sukėlė abejonių tai kas buvo parašyta: "This termination is effective immediately.", o aš vistiek galėjau prisijungti.
Anyway persivedžiau visas lėšas į kitą acc (dar sumokėjau €0,49 už instant pavedimą) ir po keletos valandų jau visos N26 funkcijos nebeveikė.
Kai atjungia acc vienintelis būdas su jais susisiekti e-paštu.

Gaila.
Eina sau. Kyla įtarimas, kad atsikratinėja klientų iš Lietuvos (ir ne tik, kiek supratau). Įdomu kodėl.

laurizas
Užkietėjęs Mustachian
Pranešimai:1323
Užsiregistravo:Ant Bal 16, 2019 8:28 am
Išsiųsta patiktukų: 145
Gavo patiktukų: 209

Standartinė laurizas » Ant Bal 19, 2022 6:20 pm

Paskyros blokavimas be galimybės persivesti lėšas panašiau į lėšų pasisavinimą, o ne klientų atsikratymą.

Vartotojo avataras
avelė
Pradedantis Mustachian
Pranešimai:36
Užsiregistravo:Sek Geg 03, 2020 4:15 pm
Išsiųsta patiktukų: 8
Gavo patiktukų: 7

Standartinė avelė » Tre Bal 20, 2022 7:26 am

Pinigų jie nenusavina, tik prašė pagrįsti iš kur gauti.
Įdomu kaip reiktų pagrįsti pavedimus iš 5 skirtingų draugų už kuriuos mokėjau kabake?


Dalinuosi gautu laišku:

"Dear XXXXX,

To ensure our customers’ privacy and account safety, we are obligated to run routine checks on accounts and transactions.

As part of these checks, we have identified irregularities that require us to terminate your N26 account pursuant to the Termination Clause of the Terms and Conditions of your N26 account on an extraordinary basis and without prior notice.

This termination is effective immediately. Usage of your N26 account, app, and card is no longer possible.

It is currently not possible to withdraw the remaining balance on your N26 account. Please send us proof of the origin of the funds through appropriate receipts. We will then assess whether a payout of the remaining balance is possible. This information may be emailed as a scan or photo.

If you would like to continue correspondence via email, we’ll need your express consent. Therefore, please reply to this email with the above information within the next 14 days and include the following statement:

"I authorize N26 Bank to email me my personal data".

Please note that you can revoke your consent to the transmission of personal data by email at any time. In this case, we will only communicate by post. It’s important to note that the transmission of your data by post is usually more secure. Please contact us for more information.

Thank you for your understanding.

One last thing—you’ll need to request your N26 data or your Statement of Fees information. You can request this for up to six months after your account closure, but we recommend doing it as soon as possible.



Kind regards,
Your N26 Team"
8-)

Vartotojo avataras
DariusA
Mustachian
Pranešimai:293
Užsiregistravo:Tre Kov 18, 2020 4:29 pm
Išsiųsta patiktukų: 32
Gavo patiktukų: 29

Standartinė DariusA » Tre Bal 20, 2022 9:37 am

Dr. Fake rašė:
Sek Bal 17, 2022 6:05 pm
Manau yra naudojančių čia N26, įdomu ar paskutiniu metu nebuvo staigmenų?
prieš kelias savaites radau keistą transakciją, kurios nedariau - nedidelė, 5,55 eur. Paklaiminau, užblokavo kortelę, grąžino pinigus ir atsiuntė naują kortelę savaitės bėgyje.

vdi
Pradedantis Mustachian
Pranešimai:36
Užsiregistravo:Tre Sau 12, 2022 5:31 am
Išsiųsta patiktukų: 4
Gavo patiktukų: 2

Standartinė vdi » Ket Bal 21, 2022 7:47 am

Blemba, kaip tik šiom dienom truputi gryninu pinigus naudodamasis n26 banku, vien per balandi nuėmiau jau 5k bankomatuose, šiom valandom laukiu dar ~3k injekcijos į n26, o vakarop vėl važiuosiu 1k bankomate nusiimti. tas 2€ mokestis vistiek yra mažiau negu betkokiu kitu banku tokias pat sumas imti, kolkas tylu ramu, pas mane pinigų siuntėjas tik vienas, nėra daug skirtingų...

Vartotojo avataras
avelė
Pradedantis Mustachian
Pranešimai:36
Užsiregistravo:Sek Geg 03, 2020 4:15 pm
Išsiųsta patiktukų: 8
Gavo patiktukų: 7

Standartinė avelė » Pir Bal 25, 2022 8:16 am

Gavau dar vieną žinutę iš N26:

Dear xxxxx,

We are reaching out to you about your N26 bank account, which was cancelled last week on Thursday 14 April.

We understand the stress and frustration that this will have caused, and are here to support you in quickly recovering your funds. For us to do so, please provide us with details of an alternative bank account to transfer the funds to. You can do so by replying to the cancellation email sent on 14 April 2022 with an IBAN and BIC number of an alternative bank account, along with the full name of the account holder.

Our team is committed to resolving this for you as a top priority.

Thank you for your understanding.

Your N26 team
8-)

Skelbti atsakymą