Gerietis rašė: ↑Pir Geg 16, 2022 8:29 am
Važinėju jau gal 8-9 metus su tuo low end šlamštu pavadinimu Centurion, kuris tuo metu kainavo ~300eur
Tai kas prieš metus kainavo 300 eurų buvo "entry", kainos pakilo :)
Aš ir turiu sena ~10 metų senumo "entry" tipo dviratį, kuris vis dar važiuoja. Tuo metu kainavo apie 1,5 tūkst. litų.
Giem rašė: ↑Pir Geg 16, 2022 8:41 am
Turim dviračius su žmona ir namuose, ir kaime. Vaikai gal viso 5 dviratukus įvairius (nuo balansinio iki jau paaugliui skirto). Manau, kad visi yra no name, nors kelis pirkau is skelbiu.lt sudrožtus. Turint rankas, galima visai apsitvarkyti. Svarbu rėmas tiesus. O viską galima pasikeisti, modifikuoti. Rėmą galima gręžti, sraigtų, "chamutų", stabdžių dalių parduotuvėse yra, grandinę patempti paprasta. Visi mano dviračiai važiuoja, aišku mes toliau negu keliolika km nesam važiavę. Jie gana sunkūs, nėra patogus tolimais kelionai. Bet prie jūros ar kaime iki miško ar ežero pavažinėti užtenka.
Norint po keliasdešimt ar daugiau km sukt, manau verta investuoti, kaip Citi ir rašo. Čia kaip ir automobilis, jeigu norėsi iki Kroatijos važiuoti, turi būti patikimas. O po miestą ir laužas tinka.
Aš tikrai nesakau, kad svarbus dviračio prekės ženklas. Pigiausi dviračiai būna su itin prastais stabdžiais, permetėjais, klibančiomis dalimis. Rėmas, jeigu jis normalios formos, neturi tokios jau didelės įtakos (svarbu tik nepirkti tų su spyruokle, tada dviratis juda daugiau aukštyn žemyn kryptimi, o ne ta, į kurią važiuojama). Ratai ir normalios padangos daro didžiulį skirtumą.
Jeigu viskas ko reikia iš dviračio, viena trumpa kelionė pajūrio dviračių taku ir vienas kitas pasivažinėjimas link ežero, tai žinoma, neprotinga investuoti po 1,000 eurų perkant dviračius visai šeimai.
Bet, galbūt nedaug važinėjama todėl, kad dviratis prastas ?
Minti gerą dviratį - didžiulis džiaugsmas. Nebūtinai brangų. Tiesiog tokį, kurio visi mazgai veikia, nesveria tonos, ratus įsukti nereikia arklio galios. Kuris sustabdo prieš sankryžą, o įvažiavus į slidžią balą ar duobę nenukrenti.