Netradicinis investavimas

Visa kita, kas susiję su investavimu (akcijos, obligacijos, ETF fondai, kriptovaliutos).
Profilis
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: Pir Rgp 19, 2019 8:05 pm

Netradicinis investavimas

Standartinė Profilis » Ket Rgp 22, 2019 2:20 pm

Sveiki dar kartelį!

Vėl pasivaidensiu norėdamas jūsų paklausti ir priversti susimąstyti;) Ar investuojate į savo sveikatą?(Kaip žinia palūkanos čia labai didelės:D) pavyzdžiui: sportuojate, neturite žalingų įpročių, miegate bent jau 7 valandas, reguliariai tikrinatės savo sveikatą?

Mano manymu tai yra labai svarbu, nes susirgus(neduok dieve), išlaidos gali siekti daugiau nei NŪ gali pavežti.

Padiskutuokime:)) Gal be mano išvardintų punktų dar kažkaip saugote savo sveikatą?

Vartotojo avataras
DainiusT
Pranešimai: 48
Užsiregistravo: Šeš Kov 09, 2019 8:19 am

Standartinė DainiusT » Ket Rgp 22, 2019 4:42 pm

Tai yra viena iš geriausių investicijų. Kaip ir reguliariai tikrintis sveikatą ir nepersidirbti. Pasidaryti išeigines nuo interneto ir t.t. Tai yra didesnė nauda, nei keli atsidėti eurai :)

Vartotojo avataras
Giem
Pranešimai: 22
Užsiregistravo: Ket Rgp 01, 2019 4:59 pm

Standartinė Giem » Ket Rgp 22, 2019 6:51 pm

Tikrai nesu pavyzdinis veikėjas, kai kalbame apie savo sveikatą. Seniau buvo nemažai alkoholio, nemigos ir prasto maisto.
Dabar nebegeriu (visiškai). Niekad nerūkiau. Sportuodavau daug, bet be rutinos, į tai nėra labai produktyvu.
Visų pirma sveikata - tai gera mityba. Neturiu pakankamai valios neryti ką palieka mano vaikai (kaltas auklėjimas, niekada nepalik maisto lėkštėje). Plius valgyti normaliu grafiku reiktų. Paskaitykit, jeigu nežinote apie intermittent fasting (autophagy). Veiksmingas metodas sumažinti kažkiek kalorijų. Aš stengiuosi valgyti nuo 10:00 iki 18:00. Kitu laiku nevalgau. Nukrito 12 kg per pusę metų.
Pradžioje laikiausi ketogeninės mitybos (www.ruled.me - viskas paaiškinta). Tikrai sveikatos prideda, nors nereiktų vien tik taip valgyti. Madinga ir efektyvu. Tik brangiau..
Dabar nevartoju paprasto cukraus, druskos. Stengiuosi valgyt daugiau daržovių. Apskritai, verta valgyti "whole food". T.y. Neperdirbtus produktus, kas irgi brangiau.. Bet sveikiau.
Reiktų atsisakyti nemažos dalies populiariausių ir pigiausių produktų, kaip batonas, bandelės, viskas iš miltų, viskas kas saldu. Paaiškinti galiu kodėl, bet nzn ar verta tiek išsiplėsti.
Reiktų kiek riboti mėsos produktų, ypač jeigu perdirbta ir ne iš pirmų rankų.
Antras pagal svarbą reikalas - judėjimas, sportas. Paprasčiausia Pvz. Daugiau eiti. Aš stengiuosi bent 10000 žingsnių kas dieną, o savaitgalį iki 20000 pasiekti. Plius Visada aukštyn lipu laiptais. Žemyn kaip kada, bet į viršų visada. Lipimas laiptais, tai tas pats kas HIIT, kuris toks populiarus ir efektyvus.. Per dieną lipant 10 aukštų į viršų, 50% sumažėja insulto ir infarkto rizika per ateinančius 15 metų. Žemyn - ne ką efektyviau negu tiesiog eiti.
Stengiuosi bent vieną kartą per savaitę 30 mins intensyviai sportuoti arba dirbti (pvz. Skaldyti malkas, kasti kastuvu, rankomis pjauti žolę..). Daugiau neturiu laiko, atsisakiau sporto klubo prieš 3 metus, kai gimė antras vaikas. Dar stengiuosi su vaikais palakstyti kai su jais kasdien žaidimalus žaidžiu.
Trečią - reikia ilsėtis. Stengiuosi miegoti bent 6h per parą, ne visada gaunasi, bet rutina svarbu. Keliuosi 6:00, einu miegoti 23-24h. Paskutiniu metu bandau medituoti, 1-2 mins ryte tik atsikėlęs, paguliu ir nieko nedarau, tada 1-2 mins pagalvoju, ką gero šiandien veiksiu, padėkoju sau ir artimiesiems, tada dar kelias mins, susiplanuoju efektyviau dienotvarkę. Prieš miegą panašiai, gal kiek trumpiau.
Dar dėl sveikatos, neseniai pradėjau maudytis po šaltu dušu. (https://www.menprovement.com/benefits-of-cold-showers/)
Kartą per metus tikrinu kraują. Po to kai parašei postą, nusprendžiau, kad reiktų praeitį full body scan. Jau laikas, patenku į rizikos grupę pristato vėžiui, nes mirė keli giminėje vyrai.

Tai tiek :)
Mano blogas http://giem.lt

Profilis
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: Pir Rgp 19, 2019 8:05 pm

Standartinė Profilis » Ket Rgp 22, 2019 9:05 pm

Wow, geras! Įdomu buvo skaityti:) Pas mane irgi nepyragai ir labai baisus rėžimas, kurio laikantis jau visą vasarą, jaučiu to pasekmes, aišku, dar esu jaunas, tai taip stipriai per sveikatą nekerta:D Pritariu, kad labai sunku laikytis disciplinos, o gaila, nes sveiko gyvenimo grąža yra didžiulė. Beto, kalbant apie ilgesnę gyvenimo trukmę ir geresnę psichologinę savijautą(kuri, kaip taisyklė prailgina gyvenimą) rekomenduoju duoti kraują. Ne tik finansinė nauda(nemokamai patikrina nuo infekcinių ligų kraują) bet ir suteikia didžiulį emocinį pasitenkinimą :)) Na, ir paskatinamosios priemonės pradžiugina, pirmą kartą kai daviau kraujo, gavau nemažai šokoladų, bet kiek domėjausi, kai kur galima pasirinkti ir kino bilietus :D Tai irgi susitaupo dalis pinigėlių, kuriuos galima investuoti kitur:)

Vartotojo avataras
Mr. BM.
Pranešimai: 290
Užsiregistravo: Ant Vas 26, 2019 12:13 pm

Standartinė Mr. BM. » Pen Rgp 23, 2019 7:34 am

Mes į kiną kitaip ir nebeeiname, tik su Kraujo Centro bilietais

Vartotojo avataras
honestFIRE
Pranešimai: 149
Užsiregistravo: Ant Kov 05, 2019 9:30 am

Standartinė honestFIRE » Pen Rgp 23, 2019 7:41 am

Aš sveikatos profilaktiškai nesitikrinau 7 metus ir sau paranoją spėjau įsivaryti :) Šią savaitę nuėjau pasitikrinti, nors rezultatų dar neturiu gavęs, bet vistiek ramiau, kad esu gerose rankose :)
:arrow: €26.000 P2P portfelio apžvalga

FinBee 22%, FinBee.cz 0%, Omaraha, 26.4%, EvoEstate 13.5%, Reinvest24 13.2%

Skelbti atsakymą